عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 2 février 2016

Functionaliteit OS zichtbaar in eiland overzicht

Voorstel
Mijn voorstel is om ondersteunende eenheden direct in het eiland overzicht zichtbaar te maken

Details
Mijn voorstel is om je eigen ondersteunende eenheden zonder te hoeven klikken bij het eiland overzicht zichtbaar te maken, hierdoor worden handelingen zoals bijvoorbeeld kijken of je alliantie genoten een trip hebt gestuurd aanzienlijk makkelijker en minder tijd rovend

Misbruikpreventie
zolang er niemand anders op je account zit lijkt me dit niet mogelijk

Plaatjes/voorbeelden


Samenvatting
zolang dit idee niet is toegevoegd: zou je in het eiland overzicht 2 keer moeten klikken, waarna er een apart venster word geopend waarin je ondersteunende eenheden staan, als je dan je ondersteunende eenheden van de stad ernaast wil zien, moet je eerst het venster wegklikken/verslepen

Als dit idee eenmaal word toegevoegd zou een simpele muis beweging genoeg zijn

Laatste checklist

Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt? Ja, ik kon wel soortgelijke ideeën vinden, echter een identiek idee heb ik niet gevonden
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? Ja, lijkt me niet


Functionaliteit OS zichtbaar in eiland overzicht

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب