عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 26 février 2016

Functionaliteit Gedwongen loyaliteit in boerendorpen overzicht weergeven.

Voorstel
In het boerendorpen overzicht van de Kapitein aangeven welke stad de spreuk "Gedwongen Loyaliteit" heeft.

Details
Vaak als ik bezig ben met het farmen van mijn boerendorpen heb ik op sommige steden de spreuk "Gedwongen Loyaliteit" staan. Het kan best vervelend zijn om telkens door je steden heen te gaan om te kijken bij welke je nou wel en bij welke je niet moet gaan plunderen. Vandaar lijkt het mij handig om bij de stad in het overzicht een klein Icoontje aan te geven.

Misbruikpreventie
Volgens mij kan hier geen misbruik van gemaakt worden

Plaatjes/voorbeelden


Samenvatting
Het kan enorm vervelend zijn om telkens op te zoeken vanuit welke stad je nou moet plunderen, en welke je moet opeisen. Vandaar zie ik graag een icoontje bij de stad in het boerendorpen overzicht.


Functionaliteit Gedwongen loyaliteit in boerendorpen overzicht weergeven.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب