عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 2 février 2016

Discussie Aftreden huidig management.

Ik heb het nooit voor mogelijk gehouden, en ergens vind ik het nog steeds vreemd om te doen.

Maar ik denk dat het tijd is om het eens te wagen.

Ik ga hier openlijk campagne voeren om jullie nieuwe CM te worden.

Waarom ik denk dat ik een betere CM ga zijn dan de huidige?

Heel simpel, ik heb het spelletje geleerd op Epsilon. Ik heb het spel geleerd door fantastische mentoren. Hun hebben hun kennis op mij overgedragen zodat ik als mens en als speler kon groeien. Die band tussen verschillende is geen 10.000 euro waard in de maand. Want die 10.000 euro gaan het namelijk niet begrijpen hoe mensen denken en reageren.

Doordat ik het spel en de spelers heb leren kennen gedurende 5 jaar hoop ik de juiste snaar te raken die nodig is om Grepolis weer toegankelijk te maken voor iedereen. Grepolis is namelijk een soort emotie.


Moet Grepolis dan helemaal non-pay worden?
Nee, elk bedrijf moet een bedrijfsvoering nastreven zonder dat ze daarvoor staatshulp nodig hebben.Simpelweg, er moet ergens geld vandaan komen. En bij grepolis komen deze inkomsten van betalende klanten, dus niet geheel onlogisch dat deze betalende klant meer voordeel heeft ten opzichte van de niet betalende klant

Mijn overgang van freeloader naar premium speler. Ik ben ook een jaar lang non premium speler geweest. Na een jaar werd ik pas een betalende speler.. Ik weet dus hoe het is om beiden te zijn. Dus hopelijk kan ik voor beiden een vuist maken in Hamburg. Beiden soorten zijn ook belangrijk voor Innogames. Nieuwe spelers zijn over het algemeen niet betalende spelers, en oudere spelers zijn over het algemeen wel betalende spelers. Als de niet betalende speler een leuk concept vindt dan is hij eerder geneigd om geld te investeren gedurende een langere periode.

Helaas is Innogames momenteel alleen gericht op het snel leegtrekken van spelers zonder daadwerkelijke visie voor de langere termijn. Ik ben van mening dat een Community Manager zich ook daarvoor hard moet maken, en ik denk dat Kroenuh daarvoor niet de aangewezen persoon is.

Ik ben van mening dat belangrijke zaken te lang blijven liggen.
Onderstaand is natuurlijk een klassiek verhaal.
http://ift.tt/205klQB

Pas na het dreigen met juridische stappen en zagen aan stoelpoten wordt er actie ondernomen. Dit soort essentiële bug-fixes verdienen meer prioriteit. Niet pas na 2 maanden.

Innogames is altijd op zoek naar nog meer verbetering. Ik denk dat ik in staat ben om de community`s en Innogames beter tot elkaar te laten komen. Zodat Innogames een gezonde bedrijfsvoering kan voeren, en Grepolis een aantrekkelijk spel blijft voor jong en oud.

#Wegmetkroenuh


Discussie Aftreden huidig management.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب