عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 9 février 2016

[AM] Ik leave.

Beste #Sesam-leden.

Djurre van Team #Koekiemonster spreekt hier, ik spreek voor mijzelf, deels voor mijn duals.
Ik ga jullie verlaten. Jullie zijn sowiso boos op mij, (mij, alsin Djurres, kijk hier mijn duals niet op aan.) Dat weet ik nu al.

Ik heb serieus alles op alles gezet om met Benny alle gezichten 1 kant op te laten gaan. Nog voor de server ben ik door Joni en Benny aangeschoten om aan #Sesam deel te nemen, maar ook door Toine, van HIF.
In HIF zitten veel mensen waar ik vaker mee gespeeld heb, vandaar ook de stap die ik maak naar HIF.

Sesam begon, eerst wat overleg met zn 3e, dat werd 4, 5, so on.. Uiteindlijk zaten we met een man of 7 in de overleg groep, en er was altijd wel iemand die het ergens niet mee eens was.
Uiteindelijk, anderhalve week voor de artefacten heeft Benny ons een tik voor onze kop gegeven, dat het tijd werd om wakker te worden omdat er geen structuur en dergelijke was.
Ik heb keihard geknokt om veel dingen op orde te krijgen, maar in mijn ogen zag ik door de bomen het bos al niet meer. Zo viel er voor en met de arti's, weer wat voor wat voor mij een no-go is.


Voorlopig join ik HIF om daar even wat dingen op orde te krijgen, en om mn eigen rust weer terug te vinden.
Naast mijn vaak 60/70 urige werkweek, iedere avond nog 3u Traviannen om een heleboel shit te regelen gaat gewoon niet. Het sloopt me mentaal en fysiek, en dat een spelletje fysieke invloed heeft op mijzelf, en mijn prestaties dat moet gewoon niet kunnen.

Noem mij een backstabber, een verrader, een weet ik het veel, maar na wat discussies en gesprekken met bepaalde mensen sprak 1 persoon het volgende uit.

"Waar speel jij voor? Ik speel puur voor het plezier, heb ik dat niet ben ik niet te beroerd om op het delete knopje te drukken. Kan ik elders plezier hebben, ga ik daarvoor. Het is een spelletje met laatste paar servers véél te veel gezeik en gedoe, plezier is waar ik voor ga en dat zou jij ook moeten hebben.

Backstabber of niet, je moet voor je eigen plezier gaan."

En ja, dit persoon heeft gelijk.

Bij deze, per IGM, beloof ik geen verdere interne informatie van #Sesam door te spelen in HIF. Ik heb overal waar mogelijk, mijzelf inmiddels verwijderd en/of ontdaan van alle rechten die ik had, en ga nu m'n best doen om het 'plezier' weer terug te vinden die ik de afgelopen 3 weken kwijt ben geraakt.
Vragen mogen altijd per Skype, IGM.

Tabee.

PS: Alle defence die nu naar mij toe loopt, zal ik morgenochtend per direct terugzenden. Dank voor het feit dat jullie mij dit toegestuurd hebben.


[AM] Ik leave.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب