عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 27 février 2016

7 jaar opc en underdog op travian

beste travian spelers ;

ik ben opc de leider van het al 7 jaren draaiende underdog nooit een top ally tegenover bv een MUG , Vrijdag , Omerta , yakuza , #kaas en weet ik niet wie nog meer .

Maar we doen al 7 jaar mee en altijd startende met oud leden die tevreden zijn in underdog maar vooral omdat het gezellig is dit spel te spelen en je daarbij probeert om als ally zover mogelijk te komen .

Dat travian niet meer is wat het geweest is staat als een paal boven water want op mijn 1e servers waren 10K tot 15K spelers normaal .

Toen had je echt geen idee wie of welke ally iets waar kon maken en de meeste spelers elkaar niet kenden .

Op vandaag is dat niet meer en kent bijna iedereen elkaar en kun je zeer vroeg in het spel, zeggen welke ally het gaat maken .


Het is helaas niet ander daarnaast zijn er nu veel proxi accounts waar veel spelers op het AF over mekkeren maar ik hoor nooit iemand klagen of iets zeggen dat travian het heeft toegestaan dat je met meer gezinsleden een account mag hebben ???

Opzicht vind ik dat een goede keus van travian want zo kunnen bv ook man of vrouw of man en broer of man en zoon samen travian spelen vanuit ik gezin of IP adres wat alleen maar ten goede komt voor het aantal spelers op travian .

Dat hier misbruikt van kan worden gemaakt is logisch maar dat is op vandaag niet anders .

Toch is dit het travian op vandaag en als je je daar aan stoort moet je maar stoppen met spelen vind ik want deze mogelijkheid heeft iedereen dus of je doet dat ook of je houd je mond en gaat ermee akkoord dat dit gebeurd en probeert gewoon met je eigen account hier in mee te spelen .

Dan nog volgende ;

Olympus word door veel aly`s gezien als een niet eerlijke ally wat proxie accounts heeft maar voornamelijk top spelers zijn die bij elkaar gaan spelen , ik weet ook dat als je dit zo doet je bijna onoverwinnelijk bent maar ik klaag niet want hun hebben het gewoon beter voor elkaar of geregeld als ik .

en ik weet zeer of bijna 100% zeker dat als de overige nl spelers zich ook zo samen zouden pakken kwa top spelers je zo 2 zeer van zelfde nivo speler ally`s had wat het tegen elkaar konden opnemen .

Ik roei met de riemen die ik heb helaas en onze ally gaat voor wat mogelijk is en heeft plezier op travian .

Maar sorry dat ik dat als leider moet zeggen er zijn te veel spelers op het AF die klagen over dingen wat nu eenmaal zo is en als je denk het beter te kunnen doen dan ga daar eens voor of laat eens wat zien wat je echt in je mars hebt .

Dus kort gezegd travian verandert en daar moet je je maar aan aanpassen net zoals veel dingen in RL live wat we ook niet leuk vinden maar het helaas niet anders is .

verder succes iedereen en hopelijk een zeer leuke en spannende server .

groetjes opc


7 jaar opc en underdog op travian

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب