عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 17 janvier 2016

Weddenschap

Beste deelnemers,

Aangezien wij allen een vooruitziende blik hebben en gezien hebben hoe de leiding van Black Wolf Inc. zich gedraagt op het forum, leek het mij een grappig idee om een weddenschap in te zetten op de val van Black Wolf Inc.

De regels zijn als volgt:

- Minimale inzet is 100.000 gs.
- Er kan ingezet worden op het aantal dagen dat de alliantie nog zal bestaan
- De tijd van opbreken van de alliantie wordt berekend vanaf 17/01/16 08:00 (als ie voor deze tijd valt is het erg vervelend :C)
- Inschrijven voor de weddenschap kan tot 17/01/16 07:59, daarna is deelname niet meer mogelijk
- Na sluiten van de inschrijvingsperiode zal een lijst met deelnemers bekend gemaakt worden met hun inzet en het aantal dagen.
- Iedereen die kredietwaardig is mag meedoen, hoe meer deelnemers, hoe groter de prijzenpot, schroom niet om deze weddenschap te delen.
- De winnaar(s) zullen bekend worden gemaakt na de val van de alliantie hierna hebben de verliezers 12 uur om de benodigde grondstoffen verstuurd te hebben.
- Ik behoud mij het recht om regels toe te voegen en te veranderen en zal hiervan de deelnemers op de hoogte brengen.

Veel succes

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze mail door lebih suka ga ik erin houden (indien de forum moderatoren het toelaten)

Volgende keer graag wel als je een ally kapot wilt maken op deze manier mij erbij betrekken,
ik houd nogal van wedden namelijk.
Sterker nog,
Lebih Suka, ik maak het je leuker.
In plaats van dat we 100.000 GS doen,
krijg jij 1.000.000 GS van mij persoonlijk als je ongelijk hebt.
Ongelijk houd in dat nog minimaal de ally niet onder de rang 12 gaat komen,
en de eind datum Januari de 24e is.

hoop dat je hiermee kan leven, ik kon wel lachen om je RSje namelijk


Weddenschap

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب