Ik heb een NAS medion aangesloten op mijn netwerk.
Ik heb deze aangesloten via NETGEAR powerline stekkers.Mijn NAS staat op de zolder.
Ik heb scarlet (belgacom) als modem.
Het probleem is dat mijn NAS goed werkt tot ongeveer een dag of 3,dan slaat deze in een soort "slaapmodus".
Dan zie ik via de MEDION NAS software wel de NAS,maar hij is "onbereikbaar".
Via mijn browser (ip adress) is hij ook niet bereikbaar.
Voor dit op te lossen moet ik de NAS hernieuw opstarten en dan werkt alles weer perfect...tot hetzelfde probleem weer opdaagt een 3 tal dagen later.
In de software van NAS staat er niets als "slaapmodus" of dergelijke instellingen...is het probleem mss de router van belgacom?
Ik heb deze aangesloten via NETGEAR powerline stekkers.Mijn NAS staat op de zolder.
Ik heb scarlet (belgacom) als modem.
Het probleem is dat mijn NAS goed werkt tot ongeveer een dag of 3,dan slaat deze in een soort "slaapmodus".
Dan zie ik via de MEDION NAS software wel de NAS,maar hij is "onbereikbaar".
Via mijn browser (ip adress) is hij ook niet bereikbaar.
Voor dit op te lossen moet ik de NAS hernieuw opstarten en dan werkt alles weer perfect...tot hetzelfde probleem weer opdaagt een 3 tal dagen later.
In de software van NAS staat er niets als "slaapmodus" of dergelijke instellingen...is het probleem mss de router van belgacom?
Slaapstand Nas medion