عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 26 janvier 2016

Nieuwe melding Publicatie rapporten werkt niet meer na update 2.104

spelwereld: marathon, Achilles en Olympia

Browser: Is via de iPad. Er staat: Safari (meer kan ik ook niet zien)
IOS 9.2.1

Gebruikte scripts/extensies???

Omschrijving: optie van publiceren bij rapporten staat er niet meer
Het probleem: Na de laatste update 2.104 wou ik een rapport van een aanval delen aan mijn alliantie.
Ik ging naar rapporten toe en drukte het betreffende rapport aan. Normaal staat er altijd onderaan
Bij een rapport "publiceren" en "simulator". Na de update stond er bij geen enkel rapport meer onderaan
Het knopje van publiceren. Ik heb gekeken op alle drie de werelden waar ik speel en ik heb dit
Probleem overal.


Hoe het zou moeten:Er hoort normaal onderaan bij een rapport een knopje van
Simulator en een knopje van publiceren te staan.


Screenshot vd fout: ik heb het geprobeerd, maar jammer genoeg niet mogelijk
Via de iPad...


Nieuwe melding Publicatie rapporten werkt niet meer na update 2.104

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب