عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 16 janvier 2016

Let op met de nieuwjaarsmaand


Beste vrienden,
Wees alstublieft voorzichtig na het drinken van alcohol tijdens deze feestmaand.
Ik zou graag een persoonlijke ervaring met jullie willen delen....

Zoals jullie weten, hebben sommigen van ons over de jaren incidenteel al problemen gehad met de autoriteiten op weg naar huis na een sociaal treffen.
Gisteren om het nieuwe jaar te vieren zijn we gaan stappen met vrienden en heb na de heerlijke Champagne en de lekkere wijn bij het eten, verzonken in de conversatie een paar Duvels gedronken...
Wetende dat ik misschien wel enigszins over de wettelijke limiet was, heb ik iets gedaan wat ik nog nooit eerder gedaan had: ik heb een taxi naar huis genomen.
Gelukkig maar, want onderweg kwam ik langs een alcoholcontrole, maar op een taxi wordt er geen controle uitgevoerd.
Ik kwam veilig thuis, wat voor mij een behoorlijke verrassing was:
Ik had nog nooit eerder een taxi bestuurd, ik weet niet waar ik die vandaan heb en wat ik er mee moet doen, nu hij hier voor mijn deur geparkeerd staat!!
Kan er mij daar iemand mee helpen??!!


Let op met de nieuwjaarsmaand

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب