عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 11 janvier 2016

Is het het waard om dit spel weer te spelen?

Hi allemaal,

Ik heb dit spel vroeger heel veel gespeeld, en was het eigenlijk al bijna vergeten. Nu zag ik gisteren een advertentie van Grepolis, en het gaf me toch weer de kriebels om dit spel te gaan spelen. Het enige waar ik bang voor ben, is dat dit spel gigantisch pay to win is geworden. De laatste paar werelden waar ik in speelde kregen namelijk steeds meer content in de vorm van microtransacties, waar ik persoonlijk geen gigantische fan van ben.

Ik ben bereid om geld uit te geven aan dit spel, maar niet meer dan 10-20 euro per maand. Ookal heb ik redelijk wat ervaring in dit spel, ik ben toch bang dat ik verpletterd wordt door spelers die 'honderden' euro's uitgeven...


Is het het waard om dit spel weer te spelen?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب