Beste spelers,
In het verleden hebben we verschillende keren meegemaakt dat spelers een negatief vrije inwonersaantal kon overhouden, veelal door het uitbreiden of slopen van gebouwen. Om dit gat definitief te dichten hebben we de formule die het aantal vereiste inwoners voor elk gebouw doet berekenen een klein beetje aangepast.
Vanaf nu zullen de waardes op één decimaal worden berekend en afgerond, echter zullen we hele (afgeronde) getallen in het spel weergeven, zoals altijd. Op deze manier is het niet meer mogelijk om meer vrije inwoners te verliezen dan technisch mogelijk is.
Deze verandering zal in twee stappen worden uitgevoerd. Wellicht zul je kleine veranderingen in je beschikbare vrije inwoners opmerken in de aankomende twee updates. Meer informatie over de specifieke nieuwe waardes vind je op deze wikipagina.
Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
In het verleden hebben we verschillende keren meegemaakt dat spelers een negatief vrije inwonersaantal kon overhouden, veelal door het uitbreiden of slopen van gebouwen. Om dit gat definitief te dichten hebben we de formule die het aantal vereiste inwoners voor elk gebouw doet berekenen een klein beetje aangepast.
Vanaf nu zullen de waardes op één decimaal worden berekend en afgerond, echter zullen we hele (afgeronde) getallen in het spel weergeven, zoals altijd. Op deze manier is het niet meer mogelijk om meer vrije inwoners te verliezen dan technisch mogelijk is.
Deze verandering zal in twee stappen worden uitgevoerd. Wellicht zul je kleine veranderingen in je beschikbare vrije inwoners opmerken in de aankomende twee updates. Meer informatie over de specifieke nieuwe waardes vind je op deze wikipagina.
Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Informatie Aanpassing benodigde inwoners voor gebouwen