عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 22 janvier 2016

iets aan de hand wat ik niet kan verklaren

Hallo,
Het gaat om een dell computer desktop. Het probleem is het volgende,nadat ik savonds de comp uitzet en hem daarna sochtends weer wil aanzetten duurt het ongeveer en kwartier voordat hij gaat opstarten. Verder ook geen problemen meer.Normaal als ik hem aanzet begint gelijk een groen lampje wat achter de aan en uitknop zit te branden en gaat hij opstarten. Nu als ik hem aanzet is het lampje geel/oranje en knippert. Vlak voordat de comp gaat opstarten gaat het ritme van geknipper veranderen, eerst is het aan/uit en dan aan,aan/uit/aan,aan.
ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk omschrijf.
Het gaat om een dell E510 of iets uit 2006.
Misschien is hier iemand die er iets zinni9gs over kan zeggen.
b.v.d

groet botje


iets aan de hand wat ik niet kan verklaren

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب