عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 10 décembre 2015

Vraag Maprechten collectief aanpassen?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, ik heb al een tijd niet meer met joomla gewerkt maar zo heel spannend kan het niet zijn.

Nu overkomt mij het volgende;
De website van een kennis wordt gehackt en nadat ik de site op mijn localhost heb opgeruimd (inclusief de SQLdb) heb ik deze weer geupload naar de server middels een FTP programma.
Tot zover succes, echter nu staan alle mappen en bestanden op 755 (apache).
Dit hoort volgens mij niet zo te zijn, wat ik nog van vroegah weet is dat de bestanden op 655 horen te staan...

Maar goed, is er een tool om dit snel te laten doen want ik zie t niet zitten om 17.000+ bestanden en mappen handmatig na te lopen op rechten :D

En wat betreft de versie, ik ben al bezig met een upgrade naar 3.X maar ook die doe ik local en wil ik daarna uploaden en ik vrees dat het dan weer hetzelfde verhaal wordt vandaar deze vraag ::angel::

Excuses voor deze vraag maar de zoekfunctie leverde mij geen resultaat op ::big_smile::


Vraag Maprechten collectief aanpassen?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب