عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 13 décembre 2015

Verzaming hints/tool pagina.

Hallo allemaal,

Ik had me voorgenomen om aan het einde van S1 2015 eens een post te sturen over een travian hints/samenvattingen verzameling.
De site zal nog worden aangepast en verbeterd, de site is nu
http://ift.tt/1QmV2JP

Deze site geeft een hele boel (ongeordende) hints hoe je misschien je speelstijl iets kunt verbeteren.
- Tussentimen en hoe dit makkelijker en beter te laten gaan (o.a. Gettertools, compenseer onnauwkeurigheid van de travian klok)
- Nut van muur en unit upgrades en voorbeeld van dat je beter een blok kunt zetten dan def spreiden.
- Aanval treintjes versturen.
- Opbouw startdorp om op een "normaal" tempo je 2e dorp te stichten.

Tools:
-Naar je toe verzonden grondstof opteller.
-Tussen time calculator voor meerdere dorpen die worden aangevallen (Kan ook voor timen van leiders/aanvallen worden gebruikt.)
-Alliantie aanvallen nummer overzicht (volgens mij zou dit nog moeten werken op S19)
-Aanval plan Travian box naar bruikbare aanval informatie omzetter (travian box doet het niet meer voor me, dus tool is niet echt meer bruikbaar. Dus moet ik nog een keer veranderen.)
-Simpele alarm klok.

Tardis: Aanval rapporter
Yep, al bekend bij oud Wicked spelers in een iets andere vorm.
Nu ie er ook voor spelers die gewoon een Ingame mail willen sturen ;)

Achtergrond:
In 2000 speelde ik een "space combat browser game" (Het leek op travian, maar anders...) en er waren goede handleidingen hoe het spel te spelen. In Januari 2014 ben ik begonnen op Travian (S1, Ricardo).
Het vinden van tips/hints en zo voort, vond ik vrij lastig (en kon vaak niet snel vinden wat ik zocht).
Aangezien ik door een erg goede bekende bij travian kwam, die toen al bijna 3 jaar speelde, kon ik behoorlijk veel vragen. Echter, zelfs dan kom je niet achter alles,. Waar ik meer dan een half uur op gezocht heb, heb ik opgeslagen in het "Travian tips Newbie (met weinig goud uitleg)" document.
Op S3 2014/2015 verder gespeeld als "Echnie" (met dual) en daarna S1 2015 in het begin als single speler en na drie maanden over gegaan naar account Wolfenstein.
Vooral op S3 en beetje op S1 wat informatie opgeslagen in : Travian tips verzameling
Aangezien die beide niet zo heel erg makkelijk leesbaar zijn, daarna doorgegaan op de http://ift.tt/1UllX7q site Deze is nu verplaatst naar http://ift.tt/1QmV2JR. En een beetje aangepast voor de S5 server.

Misschien heb je er wat aan en misschien ook niet.


Verzaming hints/tool pagina.

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب