عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 7 décembre 2015

Helpppp graag advies

Beste,

Ik heb onlangs Joomla 3 geinstalleerd en ben er nu mee aan de slag als echte newbie :-)
Het idee is om een website te maken met het idee van werkspot en klusjobs.be.
Echter ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel templaten en extensies dat ik zelf geen overzicht meer krijg wat de beste keuze is.
Ik zit met de volgende vragen:
1.Welke template kan ik hier het best voor gebruiken als basis (in de buurt van klusjobs.be)
2. Welke extensies kan ik hier het beste voor gebruiken (het liefst gratis omdat ik nog aan het verkennen ben)
3. Heb ik nog bepaalde andere plug-ins en modules nodig?

Wie kan mij hierin adviseren?
Ik wil het graag zelf doen en niet uitbesteden. Het is namelijk gewoon voor de leuk en lering en niet als commercieel bedoeld.

Graag hoor ik van jullie,
Alvast bedankt
Patrick


Helpppp graag advies

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب