عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 4 décembre 2015

Feesten in je startdorp

Goedenavond,

Zie hier mijn poging om een topic te openen die servergerelateerd is en blijft (blijkt schaars te zijn tegenwoordig). De titel zegt het al; feesten in je startdorp. De mensen die snel een tweede dorp hadden, zullen daarvoor een feest hebben gegeven. Dit topic heeft echter betrekking op het stichten van je derde dorp.

Hoeveel cultuurpunten brengt of bracht jullie startdorp op toen jullie begonnen met feesten voor een derde dorp?

Ik verwacht dat hierin heel veel variatie zit, aangezien Travian vrij veel heeft gedaan om een 'communistische' start te hebben waarin je jezelf eigenlijk niet meer kan onderscheiden op een leuke manier. We bereiken nu een punt waarin men zichzelf het meest kan onderscheiden (althans, dit vind ik het meest onderscheidende punt). Leg dus ook uit waarom jullie juist voor dat moment hebben gekozen of gaan kiezen.

Ik weet dat push momenteel een hottopic is en dat hier veel gebruik van is gemaakt. Ik hoop dan ook van mensen reacties te krijgen die het vooral op eigen kracht hebben gedaan en dan met name geen push meer hebben gehad na tweede dorp.

Ik ben benieuwd naar jullie inhoudelijke reacties.

Met vriendelijke groet,

Robin


Feesten in je startdorp

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب