عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 9 décembre 2015

Discussie Extra goud bij aankoop

Nu doe ik zonet m'n accountje open, en nog alvorens ik een gebouw kan aanklikken krijg ik deze pop-up:

.

Nu heb ik er al veel gezien van 30%, ook een paar van 60%, maar gaat 90% extra goud er niet een heel klein beetje over???

Vooral dan tijdens alweer een event(no-offence naar het kerst-event toe, dit is een van enigen die ik kan waarderen)


Maar wat me vooral tegensteekt is dat ik dit op mijn andere accounts niet zie, deze aanbieding is dus niet voor iedereen.
Wat is het verschil met mijn andere accounts? Op dit account heb ik zelf al 1 keer goud aangekocht, op de andere nog niet...

Graag zou ik van iemand van het mod-team horen op welke basis deze beloningen uitgedeeld worden.


Voor de mensen die graag willen zien wat het verschil is voor de grote aankopen:



Discussie Extra goud bij aankoop

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب