عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 29 novembre 2015

Vraag Niet bestaand subdomein geeft geen 404 melding maar wel verminkte pagina

Wanneer ik bijvoorbeeld http://ift.tt/1MguoxA ingeef, dan komt er geen foutmelding, maar wel een verminkte pagina. Met verminkt bedoel ik dat het template niet gebruikt is, dat de foto’s niet worden getoond, maar dat de tekst wel in beeld verschijnt maar dan zonder opmaak. Een klik op bijvoorbeeld een menulink leidt dan naar eveneens naar een andere foute url en pagina.

Ik ben daar achter gekomen doordat ik bij mijn provider een fotogallerij had aangemaakt onder mijndomein.nl. Daardoor is een map 'fotovideo' geplaatst tussen de bestanden van joomla zoals administrator e.d. (dus in de root). Vanaf dat moment ervaar ik dit probleem soms, hoewel ik intussen die galerij heb verwijderd en die map. Ook heb ik de menu's opnieuw opgebouwd. Soms geeft een bezoek aan mijn site nog steeds de foutieve pagina http://ift.tt/1MguoxE. Volgens mijn provider ligt dit niet aan hun en op grond van het feit dat ook andere niet bestaande subdomeinen als xxxx.mijndomein.nl hetzelfde gedrag vertonen, lijkt me dat aannemelijk. Dit specifieke probleem heb ik deels opgelost met een tip die ik vond in dit forum. Ik heb aan mijn .htaccess code toegevoegd onder code die ik daarvoor al gebruikte.

Code:

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mijndomein.nl/ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://ift.tt/1KvXb1J [L,R=301]
RewriteRule ^index\.php/(.*)$ http://ift.tt/1KvXb1J [R=301,L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^iloapp.fotovideo.mijndomein.nl
RewriteRule ^(.*)$ http://ift.tt/1KvXb1J [L,NC,QSA]

Wanneer ik na die aanpassing http://ift.tt/1MguoxE, typ dan komt er alsnog een foutmelding en een custom 404-pagina. Dat is beter dan een foutieve pagina.
Blijft echter dat andere niet bestaande subdomeinen geen foutmelding geven en tot vreemde pagina’s leiden. Bij andere websites van mij ervaar ik dit niet. Daar krijg ik een foutmelding zoals je zou verwachten.

Kan iemand verklaren waarom met de opgegeven code in .htaccess er geen foutmelding of correcte url komt en heeft iemand een oplossing zodat bij voorkeur er een verwijzing plaatsvindt naar mijn homepage?

---------- Bericht toegevoegd op 29 november 2015 om 10:53 ---------- Vorige bericht was op 18 september 2015 om 12:36 ----------

Bij wisseling van webhost is het probleem opgelost. Het lag dus aan de instellingen van de webhost.
Mijn webhost stelde voortdurend dat het probleem aan mijn website lag, wat mij heel erg verbaasde omdat dezelfde instellingen bij andere sites geen problemen gaven. Ook in XAMPP had ik deze problemen niet met een kopie van mijn site.
Nu ik uiteindelijk ben gewisseld van webhost, is het probleem verholpen.


Vraag Niet bestaand subdomein geeft geen 404 melding maar wel verminkte pagina

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب