عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 25 novembre 2015

Vraag Kan ik problemen krijgen met deze modules in tabel?

Ik ben al een tijdje aan het stoeien om de modules van mijn linkspagina aansluitend te krijgen.

Ik heb van alles al geprobeerd, en tips opgevolgd van dit forum waar ik er al eerder een vraag over heb gesteld, maar niets werkte eigenlijk naar mijn wens.

Nu heb ik zelf iets bedacht, namelijk een tabel van 1 rij van 4 kolommen in een artikel plaatsen, en dan per kolom de modules onder elkaar laden.
Het enige wat ik dan hoef te doen wanneer er meer modules bij komen -of wanneer ze langer worden ivm met meer links-, is af en toe even een module verplaatsen naar een andere kolom zodat het onderaan ook redelijk recht loopt.

Het werkt bij mij perfect, maar eerlijk gezegd vertrouw ik het niet zo omdat het mij tè simpel lijkt na al dat gestoei met andere scripts, templates, etc. en ik ben bang dat het er bij anderen, of op andere apparaten toch weer anders of gek uit zal gaan zien.

Ik heb even veel dezelfde modules gebruikt als test, en het maakt niet uit waar ik ze neerzet; ze blijven in elke kolom netjes onder elkaar zonder gat er tussen.

Het enige nadeel vindt ik nog dat de modules bij een breder beeld niet de hele pagina vullen.

Maar is er verder nog iets waar ik rekening mee moet houden, en waar ik evt problemen mee kan krijgen wanneer ik het op deze manier doe?

Zoals ik al zei lijkt het mij iets te simpel om het zo te laten werken, dus er moet haast wel een addertje onder het gras zitten ben ik bang.


.

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg 1024x768.jpg‎ (85,9 KB)
Bestandstype: jpg 1600x900.jpg‎ (55,0 KB)


Vraag Kan ik problemen krijgen met deze modules in tabel?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب