Voorstel
er wordt al geruime tijd gediscusieerd over een nieuw eindspel. ik kom nu ook met een idee:
kort samengevat is mijn idee niet zo moeilijk. herinneren jullie nog dat ene artemisia event, daar was in elke oceaan een stad waar supper veel troepen inlagen. (volgens mij heette het zo)
nou wat ik leuk zou vinden is als er dan weer zulke steden komen en een ally pas heeft gewonnen als het een x aantal van dat soort steden heeft.
Details
tuurlijk komt er niet in elke oceaan een stad. een oceaan moet minimaal een x aantal punten bevatten om er een stad in te laten. verder zou het fijn zijn als er dan een knop komt waarmeer je naar de dichtsbijzijnde stad van het eind event gaat die niet in jouw ally's handen is.
Misbruikpreventie
niet dat ik kan verzinnen
Samenvatting
mijn idee moet worden ingevoerd omdat het eindspel aan vernieuwing toe is. ook moeten hiervoor andere tactieken worden toegepast. clusteren is dus alleen handig voor een paar steden, je zal waarschijnlijk allemaal losse clustergebieden krijgen wat het spel veel meer verdeeld raakt en het niet meteen op kracht aankomt.
Laatste checklist
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt? deze versie heb ik niet gezien
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? het verandert alleen het einde
heb dit even snel in elkaar geflanst dus als er vragen zijn, wat ik kan begrijpen, stel ze maar
er wordt al geruime tijd gediscusieerd over een nieuw eindspel. ik kom nu ook met een idee:
kort samengevat is mijn idee niet zo moeilijk. herinneren jullie nog dat ene artemisia event, daar was in elke oceaan een stad waar supper veel troepen inlagen. (volgens mij heette het zo)
nou wat ik leuk zou vinden is als er dan weer zulke steden komen en een ally pas heeft gewonnen als het een x aantal van dat soort steden heeft.
Details
tuurlijk komt er niet in elke oceaan een stad. een oceaan moet minimaal een x aantal punten bevatten om er een stad in te laten. verder zou het fijn zijn als er dan een knop komt waarmeer je naar de dichtsbijzijnde stad van het eind event gaat die niet in jouw ally's handen is.
Misbruikpreventie
niet dat ik kan verzinnen
Samenvatting
mijn idee moet worden ingevoerd omdat het eindspel aan vernieuwing toe is. ook moeten hiervoor andere tactieken worden toegepast. clusteren is dus alleen handig voor een paar steden, je zal waarschijnlijk allemaal losse clustergebieden krijgen wat het spel veel meer verdeeld raakt en het niet meteen op kracht aankomt.
Laatste checklist
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt? deze versie heb ik niet gezien
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? het verandert alleen het einde
heb dit even snel in elkaar geflanst dus als er vragen zijn, wat ik kan begrijpen, stel ze maar
Overig nieuw eindspel