عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 26 novembre 2015

AlphaFire

Goedendag,

Ik ben renzobes, een speler die al langer speelt in meerdere werelden. Ik ga het deze keer weer proberen en kijken of het me lukt mee te draaien in een top. Ik heb al vaker een alliantie geleid, deze keer zoek ik nog 2 a 3 mensen die me er mee zouden willen helpen.

De naam zal luiden AlphaFire, een alliantie waar samenwerken centraal staat.

Het maakt niet uit of je veel ervaring hebt of niet, zolang je maar gewillig bent om te leren en je in te zetten voor de alliantie.

In het begin zal ik niet echt bepaalde functies uit gaan delen maar zal ik enkel de leiders benoemen. naarmate de wereld vordert en we bekend met elkaar zijn zal ik steeds meer belangrijke taken in de handen van de alliantie leggen.

De begin richting is voorlopig nog onbekend.

Groet,
Renzobes


AlphaFire

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب