عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 7 octobre 2015

Nieuwe melding refresh problemen

sedert vandaag heb ik een probleem dat ik vroeger practisch niet had.

als ik door mijn steden browse, of zelfs gewoon een stad selecteer, loopt het systeem geregeld vast, en wil het niet op de volgende/gewenste stad springen.

ik heb dit voor op zowel mijn desktop op Chrome, als op mijn laptop op IE

zou dit iets kunnen te maken hebben met de nieuwste spel update, of heeft het systeem moeite eens je een bepaald aantal steden hebt?

een soortgelijk probleem heb ik soms ook met de berichten/rapporten notificatie
in de linker kolom komt er een cijfer met het aantal nieuwe berichtjes/rapportjes
als je ze dan opent verdwijnt dat cijfer normaal
nu gebeurt het dat het na opening blijft staan, en pas verdwijnt nadat ik F5 heb gedrukt

dit probleem blijft zich voordoen, zelfs nadat ik de cache verwijderd heb


Nieuwe melding refresh problemen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب