عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 5 octobre 2015

Lucky Number 27 of Rome Empire

Naam forum / spel: Mijn echte naam is Ronald heb in mijn eerste werelden onder de naam Rome Empire gespeeld en ben daarna na het winnen van 1000 piek overgestapt op Lucky Number 27. Wat mij uiteindelijk ook geen windeieren heeft gelegd.

Leeftijd / Verjaardag:

Ik ben 27 jaar oud wanneer ik precies jarig ben dat houd ik voor mijzelf.. als je het lief vraagt zal ik daar netjes op antwoorden

Woonplaats:

Ik woon in het mooie Utrecht of ook wel onder de voetbalfans 030 genoemd!

Foto: (hoeft niet, mag wel)

Mja een foto.. dat is altijd weer zoiets.. Normaliter hebben mensen van buiten af die niet begrijpen waarom we deze spelletjes spelen (ik begrijp het van mijzelf ook nog steeds niet haha) ook een vooroordeel over wat voor soort mensen dit spel spelen: Bril, Lelijk, Kneus etc. etc. Ik wil niet opscheppen maar zou mijzelf daar totaal niet mee willen associëren, ook op lief verzoek kan ik hier een hand over mijn hart strijken.

Mijn beroep / opleiding:

Ik studeer helaas nog en doe Communicatiemanagement HBO

Mijn hobbies/interesses:

Mijn hobby's zijn: Trompet spelen (is misschien zelfs meer een passie, speel al ruim 22 jaar), mountainbiken, sporten in het algemeen wel, vrouwen en ik houd ook erg van dansen! --> voornamelijk in de kroeg

Mijn lievelingsmuziek:

Mijn favoriete band en ik noem dat ECHTE MUZIEK zijn de Dire Straits. Verder houd ik nog wel meer van dat soort muziek zoals Roxy Music, The Rolling Stones, ELO, The Beach Boys, BB King, The Supremes, Bruce Springsteen.
Verder houd ik ook van klassieke muziek, Hip Hop, Neder Hop, Nederlandstalige muziek, Trance, Techno, Hardstyle

Mijn lievelingsfilms/-series:

Arrow, The Walking Dead, Vikings, Californication, Game Of Thrones en dergelijke series

Mijn grepolis 'carriere':

Begonnen op Epsilon, toen Kappa toen Theta.. Vervolgen kort Corinthe en Iotha gespeeld. Vervolgens Archilles en toen overgestapt op andere naam: Lucky Number 27 (zie begin) en onder die naam speel ik nog op Lamia en nu dus op Pella.

Ik zou niet kunnen leven zonder..

Muziek

Ik hou niet van..

- Mensen die zich anders voor doen dan ze zijn
- Mensen die leugens verspreiden over anderen, om op die manier maar in de smaak te vallen
- Mensen die het woord Respect en de betekenis van dat woord niet begrijpen
- Verder vind ik zuurkool en witlof niet te eten

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag, of via deze plek of via PM


Lucky Number 27 of Rome Empire

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب