كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين
هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك
samedi 24 octobre 2015
Inschrijftopic Konijnenspelen III - Archery
Archery
Soort Spel: Individueel Aantal deelnemers: Ergens tussen 4 en 20. Eigenlijk zo veel als je wilt. Bij meer spelers wordt het veld vergroot. Aantal deadlines: Relatief veel, echter snel te verwerken voor jullie en mij. Geluk: *** Tactiek: ** Netwerk: ** Snelle commentaar: tba
Spoiler
We spelen het spel op een grote kaart. Standaard wordt een kaart van 10 x 10 vakjes genomen. Dit aantal vakjes kan verschillen bij het aantal spelers. Op eventueel verzoek kan ook de vorm aangepast worden, indien dat jullie zo hard interesseert. Op dit veld zijn er 2 soorten vakjes. Op sommige vakjes staat er een muur, op andere vakjes staat er geen muur.
Iedereen zal het slagveld geblinddoekt betreden en kan dus niets of niemand zien. Wel krijg je op de grond genoeg duiding om te bepalen in welke windrichting je staat. Verder heb je gewoon een boog en een ongelimiteerd aantal pijlen bij je die je blindelings kan gebruiken.
Iedereen begint op een willekeurig vakje, door het insturen van een willekeurig nummer bij de eerste deadline. Hoe de vakverdeling wordt gedaan kan verschillen is geheim. Als je er echt tijd in wilt steken is ie misschien wel te kraken, maargoed.
Verder zal je elke deadline dus een windrichting insturen. In deze richting zal je een pijl schieten. Als deze een muur raakt, hoor je hem omvallen. Verder hoort iedereen die deze muur normaal in zijn zicht had staan(dus dat er geen personen/muren tussen hem en die muur staan) hem ook vallen, en weten alle grenzende spelers dus in welke windrichting een muur gesloopt is. Als je niets te horen krijgt, betekent het dus dat je de rand van de arena raakt, en dus geen muur.
Als je echter iemand raakt met je pijl, vooraleer je de muur raakt, zal deze persoon sterven. Je krijgt hier een melding van en je kan blij zijn dat je iemand hebt vermoord. Vanaf dat je iemand gedood heb, krijg je ook de mogelijkheid om te teleporteren en op een willekeurig ander vakje te respawnen. Dit doe je in plaats van een pijl af te schieten. Als er die beurt een pijl passeert op je vertrek- of aankomstvakje ben je dood.
Deze teleporteeractie wordt je ook gegund, als je al in alle richtingen hebt geschoten en overal de rand van de arena hebt geraakt.
Moeilijk? Misschien, je krijgt ook nog, als laatste aanwijzing, altijd te horen hoe ver je pijl vliegt vooraleer hij zijn doelwit raakt. Dit zal je vermoedelijk een hele hoop op weg helpen.