عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 2 octobre 2015

Extensie om wijzigingen op website te volgen door bezoekers

Ik beheer de website voor een school. Deze website is voorzien van een nieuwsbrief die wekelijks wordt verstuurd naar alle abonnees (ruim 300). In de nieuwsbrief staan de belangrijke mededelingen mbt school en deze wordt goed gelezen. Het bezoek aan de website is veel minder, met name omdat het plaatsen van berichten heel variabel is. Er zijn leerkrachten die vaak iets posten en er zijn er die bijna nooit iets opzetten. Nu wil ik de ouders de mogelijkheid bieden om zich te abonneren op veranderingen op de website of een groepspagina. Als in: dat ze een email/melding krijgen als er een wijziging is geweest op de site/pagina. Is hier een extensie voor?
Ik weet dat er ook externe mogelijkheden zijn, maar ik wil het ze zo makkelijk mogelijk maken. Overigens vind ik rss niet van deze tijd, dus dat valt af.

Weet iemand of er een extensie is die het mogelijk maakt voor niet-geregistreerde bezoekers, wijzigingen op de website te volgen?


Extensie om wijzigingen op website te volgen door bezoekers

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب