عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 2 octobre 2015

Alice

Naam forum/spel: Tenzij je een bril nodig hebt denk ik niet dit een gigantisch mysterie is.

Leeftijd/Verjaardag: 3/11/97

Woonplaats: Stalkers

Foto: Je kan er wel een paar vinden op het forum, en de meeste spelforumgangers hebben me ook al op cam gezien. Jammer genoeg haat ik foto's dus ga ik ff lui zijn en er hier geen posten ^^

Mijn beroep/opleiding: 1ste Bachelor Nederlands/Engels Taal-en Letterkunde

Mijn hobbies/interesses: Schrijven, lezen en gamen. Er zijn nog wel meer dingen, maar ik ben het type dat snel dingen beu raakt. Het enige dat mij bij deze 3 hobbies heeft gehouden zijn hun diversiteit. Ohja, ik houd ook wel van plaatjes editten, maar dit gaat met periodes.
Ook mijn favoriete games veranderen regelmatig, hoewel ik nu al een tijdje WoW speel en er na meer dan een half jaar verbazingwekkend genoeg nog steeds mee door ga. Een aanrader als je er het geld voor hebt :)
Ik ga niet al mijn ex-hobbies opnoemen want dan zit ik hier morgen waarschijnlijk nog.

Mijn lievelingsmuziek: Net zoals bij interesses kan mijn muziekstijl zeer uiteenlopend zijn afhankelijk van de periode waarin ik zit. Echter ben ik opgegroeid met rock, en is dit een stijl waar ik waarschijnlijk mijn hele leven van zal blijven genieten. Atm zit ik in een MCR-fangirl stage tho <3
Ohja, en Portal-muziek.

Mijn lievelingsfilms/-series: Hmm, ik kijk eig niet zo heel veel films. Ik zou zeggen alle Quentin Tarantino films, en nog een aantal klassiekers zoals de eeuwige Kill Bill.
Laatst zag ik ook nog een Spaanse film genaamd Wild Tales door Pedro Almodovar. Eig is het niet echt een film, meer een verzameling van kortfilms. Echt een aanrader. Mijn persoonlijke favoriet onder de verzameling is die met de takelwagen, maar dat snap je zelf wel als je besluit het eens te bekijken tijdens een al dan niet zeldzaam dood moment :p

Mijn grepolis 'carriere': Heb kort op Byz gespeeld, maar zoals eerder vermeld raak ik snel dingen beu, en Grepo is daar een mooi voorbeeld van. In die periode ben ik op het forum gestart vanwege WvW en blijven hangen.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Chocolade. Nee, serieus. Some chocolate a day keeps the doctor away.

Ik hou niet van: Positieve commentaar of een gebrek aan kritiek op een verhaal dat ik persoonlijk slecht vind :(


Alice

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب