عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 5 septembre 2015

Zijn meerdere category layouts mogelijk?

Goedendag lezer,

Volgens de beschrijving is het niet alleen voor een module mogelijk om meerdere uiterlijken te hebben in één template maar ook voor de content categorieën.

Maar wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar om het ook werkend te krijgen ::angry::
Eerst een variant gemaakt van de blog.php en deze onder de naam aangepast.php opgeslagen en dan kan ik hem selecteren bij de opties van de category maar dan word deze niet aan de voorkant getoond.
Een aangepast_item.php er bij gezet met hetzelfde resultaat oftewel ik zag niets.
Er word geschreven op internet over een xml bestand dus deze ook aangemaakt maar dan zie ik niets meer bij de opties dus dat lijkt mij ook niet de oplossing. Of ik snap niet goed wat ze daar nu mee bedoelen :blush:

Protostar geïnstalleerd en daarin de aangepaste category bestanden neer gezet en weer worden ze herkend aan de achterkant maar niet getoond aan de voorkant.

En ja, alle bestanden plaats ik in de map html van de template.

Wie kan mij uitleggen wat ik verkeerd doe?


Zijn meerdere category layouts mogelijk?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب