عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 15 septembre 2015

Vraag Wat is nodig om dit te realiseren?

Vandaag was ik op zoek naar iets nieuws en het viel me op hoe moeilijk het was om alle mogelijkheden overzichtelijk op een rij te hebben. Drie tellen later opende ik de Pricewatch van Tweakers en ik bedacht me"al zou het maar half zo goed werken". Ofwel het idee was geboren. Een goede voorbereiding is het halve werk dus ik hoop dat jullie me (na enige uitleg) wat richting kunnen geven in welk CMS en/of welke componenten ik nodig heb.

Ik wil dus een Pricewatch bouwen maar dan in een totaal andere branche. Belangrijkste features v/d site;
  1. door aanvinken van selectie-criteria alleen de relevante producten, modellen en/of configuraties overzichtelijk onder elkaar
  2. na klikken op een keuze (oa) een overzicht krijgen van verkooppunten in de buurt.

Ik zal hieronder mijn idee uitschrijven alsof het een Tweakers Pricewatch is. Ik ben uiteraard niet zo stom om die markt op te gaan.

Uitgewerkt voorbeeld;
1 laptop met negen configuraties
  • drie CPUs i3 / i5 / i7 (i5 en i7 zijn een x bedrag duurder dan basis)
  • drie verschillende harde schijven 128GB / 256GB / 512GB (ook allemaal stap duurder

2 videokaarten
  • MSI GTX760
  • Asus GTX760

Kortom;
In de pricewatch staan eenvoudige producten.
Maar ook configureerbare producten, waarbij voor een uitgebreidere optie een hogere adviesprijs geldt.
Het aantal mogelijkheden bij configureren is zo groot dat het geen optie is om elke uitkomst/configuratie apart in te vullen.

Doel;
Ik kom op de site, klik op de categorie laptops. Ik weet dat ik een i5 CPU wil dus ik klik dat aan en ik geef met schuifjes aan wat m'n budget is. Op dat moment blijven er bv. nog twee laptops over; een model met 128GB en 256GB. Ik zie duidelijk het verschil tussen deze twee opties, klik op het model van 256GB en kom op een pagina terecht waar ik alle verkooppunten in buurt vind met contactgegevens.

Net als de Pricewatch wordt het geen webshop maar een backend van een webshop heb ik geen probleem (VirtueMart, Magento oid). De prijzen zijn wel belangrijk in het zoek-proces.

Kunnen jullie mij een stap in de goede (bouw)richting duwen?

Bedankt!


Vraag Wat is nodig om dit te realiseren?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب