عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 24 septembre 2015

Probleem Eigen module

Beste mensen,

Aan de hand van een presentatie van Emiel Kwakkel heb ik mij gestort op het maken van een eigen module. Voor een damvereniging ben ik een website aan het maken waarin damfragmenten getoond gaan worden.

Een voorbeeld van een damfragment staat hier:

http://ift.tt/1FhhfF2

Bij het maken van de module loopt ik tegen deze error:

Code:

Fatal error: Class 'modHelper' not found in /volume1/web/testsite/modules/mod_dammen/mod_dammen.php on line 16
De module staat hier online:
http://ift.tt/1FhhfF4

Het zit hem in deze regels:
Code:

// Include helper file.
require_once( JModuleHelper::getLayoutPath('mod_dammen'));
 //require_once dirname(__FILE__) . '/helper.php';
// require_once __DIR__ . '/helper.php';

Nu heb ik een pdn-file die getoond moet worden er als volgt ingezet:
Code:

<div class="applet">http://ift.tt/1Vc81LT;
Graag zou ik per module een andere pdn-file willen laten koppelen. Moet ik hier de image of de file form field voor hebben?

Wie kan mij enig licht in deze duisternis brengen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

met vriendelijke groet,
Patrick Smits


Probleem Eigen module

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب