عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 12 septembre 2015

Overig wereld weggeven

basis idee:
een wereld overgeven aan een andere speler.

verder uitgewerkt idee:
stel een grote speler wil op een wereld stoppen (denk aan iemand met 100+ steden) op dit moment heeft ie dan twee opties: optie 1: hij moet zijn hele account weggeven (is niet populair omdat ie dan al het goud kwijt is en gelijk op alle werelden moet stoppen).
optie 2: al zijn steden worden geinternd of spooksteden (dit zorgt ervoor dat op een gegeven moment er weinig echte overnames worden gedaan en dat zorgt er dan weer voor dat het spel saaier wordt).
mijn idee zou dan ook zijn dat er een optie bij instellingen komt dat iemand zijn wereld over kan geven aan een ander (inclusief premium bonussen die op dat moment actief zijn) en dan krijgt de ander een rapport met de keuze wil je verdergaan met zijn account en je eigen account achterlaten (dit is handig omdat je dan als grote speler al je steden weg kan geven aan een kleine speler van de alliantie zodat je in plaats van 200 steden slechts 20 steden hoeft over te nemen en dan blijven er veel meer steden in je bezit.

misbruik:
als ik dat zelf snel had kunnen bedenken had ik daarvoor al lang een oplossing in het idee verwerkt.

eerder voorgesteld? niet dat ik weet.
haalbaar? ik zou het haast denken als ik het idee post.


Overig wereld weggeven

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب