عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 7 septembre 2015

Het gehacked worden van account's

Hallo allemaal,

Op nlx is mijn WW op de een of andere manier geraden/gehacked. Nou het resultaat: 6k GP aan troepen gewoon weg omdat ze op een WW dorp worden gezet. Ook is er een aanzienlijke hoeveelheid goud gebruikt. Het account van een vriend van mij is ook gehacked. Zijn troepen (Romeinse troepen) lope nook; 7k dood. En dan krijg ik van de MH een slap excuusje:

"Volgens mij heb ik in beide vorige berichten mij wel degelijk in jullie positie geplaatst! Als ik even mag quoten: "Nogmaals, ik geef toe dat het heel vervelend is" en In snap dat je hier heel boos over bent, dat zou ik ook zijn!"

En dus hoef ik ook geen antwoord op jouw vragen te geven, want ik ben het volkomen met je eens. MAAR wij kunnen niks voor je betekenen. De tool simpelweg de optie niet aanvallen te stoppen. "

Wauw, ik ben onder de indruk hoor...

Daarnaast heb ik als ik GS wil sturen naar een speler en op verzenden druk dat er ineens een random speler verschijnt en NIET de speler naar wie ik GS wil sturen. In mijn ogen is deze server zo lek als een mandje.

Verder heb ik vernomen dat er al meerdere keren zoiets is voorgekomen. Op de huidige S3 en op een server van een tijdje geleden. En daar werd dan NIKS aan gedaan!

Als je het aan mij vraagt faalt Travian dan als ze zoiets niet kunnen regelen en op de juiste manier kunnen terugzetten. Verder zou het niet binnen hun mogelijkheden liggen om dit recht te zetten. Ook vreemd...

En wat ik nog het ergste vind is dat die rat die op mijn account heeft gezeten goud heeft verbruikt. Goud die ik met mijn eigen zuur verdiende centjes heb gekocht end dan zomaar door een of andere pannenkoek wordt opgemaakt. Dat gaat me echt te ver. Het kan gewoon niet! En dan ligt het alsnog aan mij. Alsof ik zelf mijn Heldenhof van 20 naar 0 zou afbreken net als mijn Paleis, Barakken, Werkplaats en Stallen.

Daarnaast zijn er ook nog 7 volle farmlijsten verwijderd. Dik 20 uur werk om die samen te stellen...

Dit krijg ik ervoor terug na 8 jaar travian en honderden euro's aan goud. Vanaf heden stop ik met travian.

Groetjes Derk

En ik hoor het nog wel van de rest.


Het gehacked worden van account's

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب