عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 13 septembre 2015

herinstalleren standaard Joomla templates

Ik draai nog steeds Joomla 2.5.28. Ja ik weet het, ik moet eigenlijk migreren, maar durfde dat nog steeds niet aan, maar moet er toch een keer aan geloven wil ik geupdated blijven. Omdat de gebruikte template niet geschikt is voor Joomla 3 wil ik voorafgaand aan de migratie een template van Joomla ( Beez/Atomic) als standaard instellen, zodat ik de huidige template kan verwijderen. Na de migratie wil ik dan dezelfde template, maar dan geschikt voor Joomla 3, als standaard instellen.

Ik realiseerde me echter dat ik per abuis ooit, tijdens wat geklungel met de site, de standaard Joomla templates heb verwijderd. Ik hoopte deze te kunnen terughalen. Daartoe installeerde ik Joomla versie 2.5.28 stable, pakte deze uit en via Filezilla sleepte ik de template map van Beez en Atomic naar mijn draaiende site. Ik hoopte hiermee dus deze twee templates weer op mijn site te hebben. Maar als ik op de back-end kijk zie ik ze niet toegevoegd bij de templatebeheer pagina.

Kennelijk werkt dit dus zo niet. Wat moet ik wel doen (kan het eigenlijk wel??) om de twee standaard templates weer terug te krijgen?

Alvast dank voor de geboden hulp.


herinstalleren standaard Joomla templates

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب