عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 28 septembre 2015

GGvdH

Geachte lezer van dit topic,

Hoewel de titel zou suggereren dat dit topic over mijzelf gaat, is dit niet het geval.
Het gaat over mijn leven visie, een attitude waarin degelijk en deugdelijkheid hand in gaan, maar ook nuchterheid niet mag ontbreken. Allicht een stukje gematigdheid maar wel met smaak voor vertoon.

Hetgeen natuurlijk veel intrigerender is dan mijn schoenmaat, 42. Of het moment dat ik als Gandalf spelende maar geen bril moest dragen ( en vanaf toen deed ik dat ook niet meer), want dan zou ik teveel op Harry Potter lijken; Nee dat doe noch deed ik totaal niet, maar het bleef me wel bij.

Maak het zo diep als je wilt, vraag maar raak. Heb je een interessant dilemma voor dit topic, benieuwd naar wat andere vinden, of moet jij gewoon wat meningen verzamelen als huiswerk? Schroom je niet en post het. Maar houd het decorum hoog, ik heb liever geen bevuiling zoals smileys, plaatjes of pover taalgebruik.


GGvdH

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب