عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 2 septembre 2015

Gameplay aanpassing ranglijsten

Voorstel
Nu is het zo dat de ranglijsten worden bepaald door het aantal punten wat een speler heeft.
Ik zou graag zien dat dit veranderd naar het aantal steden wat iemand heeft.
Er zijn veel mensen die de steden niet helemaal uitbouwen, om zo meer vrije inwoners te houden voor legers.

Details
De ranglijsten veranderen en niet laten bepalen door het aantal punten maar door het aantal steden wat iemand heeft

Misbruikpreventie
naar mijn idee niet

Plaatjes/voorbeelden
Puus.h maakt geen goede plaatjes meer en dat lijkt mij in die geval ook niet nodig

Samenvatting
Dit idee geeft naar mijn mening meer de reële situatie weer van de daadwerkelijke ranking op de wereld

Laatste checklist
Dit is volgens mij een kleine aanpassing en kan wel grote gevolgen hebben maar geeft wel een helder beeld weer van hoe de situatie daadwerkelijk is.

Kon dit idee nergens terug vinden, zo in combi kunnen worden voorgesteld met het veranderen van de awards.


Gameplay aanpassing ranglijsten

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب