عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 1 septembre 2015

Functionaliteit dagelijkse beloning melding

Voorstel
in plaats van elke keer een nieuwe popup voor de dagelijkse beloning een blokje waar je op kunt klikken aan de zijkant net zoals in de app.

Details
het is vaak voordeliger om de dagelijkse beloning niet meteen te gebruiken. zo loop ik eerst mijn steden af en start ik de bouw van troepen overal en zet ik dan de dagelijkse beloning in voor gunst voor mythische eenheden. dan is het best irritant dat elke keer die popup van de dagelijkse beloning in beeld komt dus mijn voorstel, maak in plaats van de popup ergens een blokje waar je op kunt klikken om dat scherm te openen. een stuk minder irritant dan steeds dat schermpje wegklikken en volgens mij niet zo lastig te implementeren.

Misbruikpreventie
N.V.T.

Plaatjes/voorbeelden
spreekt voor zich lijkt me

Samenvatting
ik vind dat dit idee uitgevoerd moet worden omdat het met weinig moeite het spel toch een klein beetje handiger maakt

Laatste checklist
ik heb de zoekfunctie gebruikt en niet dit idee gevonden
dit idee is zeker haalbaar. het brengt haast geen verandering toe aan het spel.


Functionaliteit dagelijkse beloning melding

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب