عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 24 septembre 2015

Feedback Oude werelden

Goedenavond,

Veel spelers van Grepolis stammen nog van de oude werelden.
Je weet het vast nog wel.
De echte "strijd" werelden.
Daarmee bedoel ik werelden zoals Rho, Omikron en Iota

Dat waren werelden waar echt moest worden gestreden om die wereld te winnen!
Ik heb zelf op Rho gespeeld.
Daar was een alliantie-limiet van 500 leden.
Ik ken ook veel spelers die op werelden met een alliantie-limiet hebben gespeeld van 150.
In zo'n alliantie hoef je niet een "wing" of meerdere "wings" te hebben.

In zo'n wereld kan je nog echt strijden om de macht.


Ik zou graag weer zo'n nieuwe wereld terugzien. Gewoon als er weer een wereld bij komt zo'n nieuwe.

Dan zou ik wel graag zien dat ze:
GEEN goudhandel toevoegen
GEEN instant buy toevoegen
Helden zijn keuze van Grepolis


Gewoon weer zo'n goeie oude wereld waarin je echt kon strijden.....
.....strijden zonder geld!


Graag wil ik reacties hieronder van mensen die het hier mee eens zijn en zo kunnen we mischien weer voor een keertje een "echte wereld" krijgen.



Bedankt!


Feedback Oude werelden

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب