عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 7 septembre 2015

Captain Serhat

Naam forum / spel:

Captain Serhat

Leeftijd / Verjaardag:

11-08-1991 (24)

Woonplaats:

Nederland

Foto: (hoeft niet, mag wel):

Niet nodig. :D

Mijn beroep / opleiding:

Ik heb gestudeerd voor kok opleiding. Maar ik kook voor de fun voor mijn vrienden en familie. 
Ik heb daarnaast een beroep als imam. Dan sta ik in de moskee. Ik geef les in Arabisch aan kinderen en volwassene.(Zelf leer ik ook nog).

Mijn hobbies/interesses:

Reizen: Ik reis sinds mijn kindertijd al door de wereld. Ik ben al zo wat door heel europa geweest. En Ik ben ook al wat in oostelijke landen geweest. Zelf ben ik Turkse Nederlander.. 
Uitgaan:
Ik ga wel bijna elke dag uit. Bijvoorbeeld Naar feestjes. In zomer ga ik meestal in Turkije naar strand feestjes die tot diep in de nacht door gaat.  Maar ik ga ook wel vaak uit met mijn familie. Dan gaan we naar de bioscoop of pretpark.

Boeken lezen:

Ik lees zoveel boeken, zoals lees boeken en informatie boeken. De boek dikte maak niet zoveel uit. Als het maar een boek is om te lezen, zelf ben ik bezig met een boek te schrijven. 

Gamen:

Ik speel zelf op Nintendo ds lite/3d xl
Daarnaast speel ik ook wel op xbox. Meestal test ik spelletjes of ze werken dan verkoop ik ze. Maar laatste tijd ben ik ermee gestopt vanwege de druk op werk.

Mijn lievelingsmuziek:

Ik houdt van viools en klassiek. :) Taylor Davis


Mijn lievelingsfilms/-series:

Kirgin cicekler (Turks) Ekip 1 (Turks) Blacksails (American) Pirates Of The Carribean (American) The Walking Dead (American) Fear The Walking Dead (American) Falling skies (America) Fetih 1453 (Ottoman empire) Cinarin gölgesi (Turks) Spartacus (America) Terra Nova (America) Lost (America) Prison Break (America) The Flash (America) Robin Hood (America) Hans en grietje (Nederlands) Sjaakie en de chcoladefabriek (Nederlands) Pokémon (Japan) Harry Potter (Engels)


Mijn grepolis 'carriere':

Ik speelde een half jaar in de wereld Efeze maar had mijn account verwijderd omdat ik ging verhuizen en ik wist niet of ik terug zou komen. Maar nu ben ik terug en mijn ervaring in grepolis zijn:
Alliantieleider/oprichter/diplomaat/Alliantie forummoderator/recruiter
Ik ben heel wat geweest. :P


Ik zou niet kunnen leven zonder..

Mijn Familie en religie.


Ik hou niet van..

Roddelen: Door al dat geroddel komt er meestal een miscommunicatie waardoor iemand een schuld krijgt voor iets wat hij zelf niks gedaan heeft of beledigd wordt.

Haat:

Er vis zoveel haat in de wereld. Kijk maar naar de wereld. Haat nooit een mens, wees geliefd zodat jij de liefde kan krijgen van je mede mens.
Respectloos:

Wie zijn mede mens niet respecteert die krijgt zelf geen respect. Wie zijn mede mens respecteer die krijgt zelf respect.

Gescheld:
Er zijn veel jongeren die zoveel praatjes hebben en schelden. Terwijl ze amper weten wat ze zeggen. Dan krijg je als antwoord meestal. ‘Het was een grapje’ Terwijl die persoon nooit door heeft dat je iemand kan kwetsen met je gescheld.

Extra:

Een gezond mens heeft wel 1000 wensen, een ziek mens maar 1 (gezond worden).
Dit is voor diegene die de strijd tegen **** hebben verloren of nog steeds daartegen strijden.


Captain Serhat

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب