عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 29 septembre 2015

beloningen bij avonturen

Ik verbaas mij er echt verschrikkelijk over dat er zoveel willekeur zit in het vinden van goede items bij de avonturen.
Zo sit ik iemand die aan het begin een helm voor 100 cultuurpunten vond.
een schild voor +500 kracht.
en die nu weer 47 scrolls vind.
daarnaast heeft hij ook al een kunstwerk gevonden en een emmer.
al met al kan hij maanden spelen, door alleen die spullen op de veiling te verkopen, en dat om te zetten in goud.

Terwijl ik van de bovenstaande items alleen een emmer heb gevonden, en me tevreden moet stellen met grondstoffen, of verbandjes.

Hoe is het mogelijk dat hier zo veel verschil in zit?


beloningen bij avonturen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب