عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 27 août 2015

Vraag Sitemap indexering google

Ik heb een vraag over sitemap indexering. Voor de site http://ift.tt/1i51hDq heb ik al verschillende malen een sitemap te verzonden met verschillende joomla extensies voor een sitemap.

Maar deze wordt niet geindexeerd. Eerst OSmap, deze gaf een streepje bij indexering, toen MapX, die gaf eerst de melding in behandeling, daarna een streepje bij indexering, nu amysitemap en die was ook eerst in behandeling en geeft nu een streepje.

Hoe lang duurt dit normaal en hoe komt het? Ik kan er geen melding over terug vinden in de search console.

De klant had een andere site www.sjomi.nl bij mijn domein gelinkt met een alias en niet met een redirect naar http://ift.tt/1i51hDq Dat staat sinds een paar dagen wel goed ingesteld. Als ik in google zoek met trefwoorden die meegegeven zijn bij de metadata, geeft dat geen resultaat, dus denk ik dat er niet goed geindexeerd wordt?
Of kan er sprake zijn van een ander probleem.

Ik heb dit nog nooit eerder bij een andere site gehad.

Vriendelijke groet,
Agnes Hensen

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: jpg Image17.jpg‎ (21,2 KB)


Vraag Sitemap indexering google

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب