عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 11 août 2015

Vraag Map / pad definitie in Mediabeheer

In mediabeheer staat een nadrukkelijke vermelding:
"Waarschuwing! Pad naar map
Wijzigen van het standaard pad naar de bestandenmap naar een andere map dan de standaard 'images' kunnen de links verbreken.
Het pad naar de afbeeldingenmap moet hetzelfde zijn of een submap van het pad naar de bestandenmap."

Ik heb dit als volgt ingesteld:
Pad naar de bestandenmap: images
Pad naar afbeeldingenmap: images/plaatjes

Ik maak gebruik van ARK editor en heb al een tijdje de indruk dat mijn mapinstellingen niet correct zijn waardoor ik de links naar pdf-documenten (en upload daarvan) zonder ondersteuning van de editor moest leggen. Ook heb ik al eens aan de mappenstructuur gesleuteld. Maar daarmee werd het probleem niet opgelost.
Nu heb ik ARK mediamanager geïnstalleerd en die meldt dat het pad naar de bestanden niet goed is en biedt als oplossing het aanmaken van files/docs (de map files bestond al).

Ik wil het nu graag netjes in orde maken maar begrijp de nadrukkelijke vermelding niet goed:
  • Gaat het om de mapnaam images ?
  • Gaat het erom dat de map(-pen) rechtstreeks aan de root moet(en) hangen?
  • Waarom zijn deze restricties? Vermelding van een unieke mapnaam en het juiste pad (vanaf de root) zou toch voldoende moeten zijn?
  • Of gaat het om iets anders?
  • Zet de naam images mij op het verkeerde been? (images associeer ik meestal met jpg, gif en png en niet met files zoals pdf en doc).
Ik begrijp dat wanneer ik de mappenstructuur aanpas alle referenties in artikelen naar plaatjes en documenten natuurlijk ook moet aanpassen. Maar zijn er ook nog andere consequenties?


Vraag Map / pad definitie in Mediabeheer

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب