عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 21 août 2015

Vergelijking laptops

Hallo allemaal,

mijn desktop is aan vervanging toe, maar omdat ik tegenwoordig veel onderweg ben en op verschillende locaties verblijf heb ik besloten om een laptop te kiezen als vervanger. Mijn budget hiervoor ligt rond de 900 euro.

De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor:
-Werk: Voornamelijk webdevelopment/webdesign (i.e.: Simpele tekst editors, wat Photoshop, wat dreamweaver.), maar soms ook wat programmeer werk (i.e.:C,C++,C#)
-Tekstverwerken (i.e. office)
-Ontspanning (Voornamelijk browsen, video streamen, en films kijken)
-Af en toe eens een keer een game

Al met al geen zware eisen dus, maar ik wil wel een stabiel systeem hebben waarop ik als het een keer nodig is ook wat zwaardere taken kan uitvoeren.
Andere eisen:
-8gb ram minimaal
-Een ssd

Nu viel mijn oog op de Toshiba satellite-s50-b-15e (vanaf €799)
http://ift.tt/1NJCIpi

Deze laptop voldoet in principe aan al mijn eisen, alleen wordt gamen (denk ik) erg lastig met deze videokaart.
Na wat verder zoeken ben ik de Toshiba satellite-l50-c-18u tegen gekomen. (vanaf €899)
http://ift.tt/1NJCIpm

Deze laptop heeft ongeveer dezelfde specs als de s50-b-15e met als voornaamste verschil de graka.
In de goekopere variant zit de AMD RAdeon R7 M260, en in deze laptop zit de NVIDIA GeForce 930M.

Citaat:

Edit(een vergelijking tussen beide laptops): http://ift.tt/1Jv8l8s
Ik heb weinig verstand van grafische kaarten maar als ik beide kaarten bekijk op notebookcheck.net (via onderstaande links) lijkt het erop dat de NVIDIA kaart een stuk beter is om te gamen. Als dit werkelijk zo is is het mij de extra 100 euro zeker waard.
http://ift.tt/1Jv8ngv
http://ift.tt/1Jv8l8v

Mijn vraag is nu wat is jullie mening over het verschil tussen deze 2 kaarten. (Gaat gamen echt beter met de NVIDIA?, is het de 100 euro verschil waard?, etc.)

Suggesties voor andere laptops die waarschijnlijk aan mijn eisen voldoen zijn ook altijd welkom. Ik ben toevallig op deze twee toshiba's uitgekomen.

Alvast bedankt!

Mvg,
Jasper


Vergelijking laptops

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب