عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 14 août 2015

Probleem Foutmelding alleen op voorpagina na verhuizing

Hallo,

Na verhuizing van mijn gemigreerde website naar Joomla! 3.4.3 krijg ik alleen op de voorpagina de volgende foutmelding:
Notice: Undefined index: view in /---/---/http://ift.tt/1UHCgfk on line 67
Ik heb meerdere website van hetzelde soort op dezelfde manier gemigreerd waar deze foutmelding niet voorkomt. Opvallend is ook dat ik in de website waar de foutmelding zit geen log map had alleen een logs en ik kan de algemene instellingen niet beschrijven terwijl in systeembeheer deze wel schrijfbaar staat aangegeven en de permissions staan op 644.
Ik heb de router.php vergeleken met die van een goede website en er zit geen verschil in. Ik heb alle modules uitgezet maar de foutmelding bleef. Ik heb alle artikelen van de voorpagina dmv een categorieblog staan en alle artikelen hebben dezelfde categorie.
Heb geprobeerd om een nieuw menu-item aan te maken maar dat lukt niet. Kan niet opslaan of opslaan en sluiten.

De migratie (ook van de andere websites)is uitgevoerd bij byte met php versie 5.5.25 en de huidige locatie gebruikt 5.4.41.

Wat moet ik doen of veranderen zodat ik dit probleem op kan lossen?
Groetjes Webmiep


Probleem Foutmelding alleen op voorpagina na verhuizing

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب