عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 1 août 2015

Nogmaals Hikashop; varianten niet zichtbaar in front

Ik hoop niet dat ik weer wat voor de hand liggends vraag, maar ik kan het echt niet vinden.

Besloten om Hikashop nog een kans te geven heb ik varianten gemaakt, en een beginwaarde gekozen. De varianten heb ik op volgorde ingesteld, en bij het opslaan staan ze nu ook bij het artikel in de backend.

Maar nu zijn ze dus niet zichtbaar in de front bij het artikel.
Ik heb ze bij configuratie op Standaard gepubliceerd staan, en in dit topic vond ik dat ik blijkbaar bij "Tonen" mijn "Custom fields" moet inschakelen of zoiets.

Maar ik heb geen flauw idee wat ze daarmee bedoelen, want ik weet niet wat dit in de Nederlandse vertaling is. Ik heb zelfs bij "Tonen" alles al op ja gezet, en browse geschiedenis gewist, maar de varianten worden niet zichtbaar bij het artikel.

Kan iemand mij a.u.b. vertellen hoe ik die zichtbaar moet krijgen?


.

---------- Bericht toegevoegd op 1 augustus 2015 om 15:58 ---------- Vorige bericht was op 1 augustus 2015 om 15:49 ----------

Jemig! Dit is toch niet te geloven :eek:

Nog eens een keer proberend zie ik bij producten ineens nog een tabblad staan waar je nogmaals de varianten toe moet voegen. En nu staan ze er wel!

Blijf ik overigens toch wel omslachtig vinden. Als je dit bij het product zelf moet toevoegen en dan ook nog eens een keer apart.

Mijn excuses voor weer een topic van mij. Hopenlijk hebben anderen er in de toekomst nog een keer wat aan.

Ik noem het maar moaning power dat ik er elke keer zelf achter kom wat het probleem is nadat ik het hier gepost heb.

Ik vraag eerlijk waar niet zomaar zonder eerst zelf te zoeken hoor. :o


.

---------- Bericht toegevoegd op 1 augustus 2015 om 16:06 ---------- Vorige bericht was op 1 augustus 2015 om 15:58 ----------

Moderators, haal anders maar weg hoor, want dit wordt een beetje heel erg genant ::umm::

Maar ik ben echt dik anderhalf uur aan het zoeken geweest voordat ik mijn vraag hier postte.


Nogmaals Hikashop; varianten niet zichtbaar in front

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب