عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 29 août 2015

Nieuwe melding Hera's Heimwee cast niet zicht baar als spreukrapport

Spelwereld: Ik neem aan op alle

Browserversie: niet van toepassing

Spelversie: Huidige versie 29-Augustus-2015

Gebruikte scripts/extensies(geen of vermeld de namen van de scripts) : n.v.t.

Omschrijving:
Er is een aantal spreuken die in-/uitgaande aanvallen kunnen beïnvloeden.
Bij aanvallen van mij, waar de vijand iets mee kan zijn: Zeestorm, Zeus' Razernij, Wijsheid, Zuivering en Heimwee.
Al deze 5 beïnvloeden de uitkomst van de aanval. (Wijsheid in die zinnen dat de vijand kan bepalen wat hij gaat doen).

Zodra de vijand een spreuk cast op mijn aanval krijg ik een spreukrapport.
Hierdoor krijgt ik als aanvaller de mogelijkheid om counter-spreuken toe te passen; Of de mogelijkheid om de aanval te staken (indien tijdstechnisch nog mogelijk)

Het probleem:
Alleen voor Heimwee krijgt men geen spreukrapport. Door het ontbreken daarvan wordt ik niet op de hoogte gesteld om mogelijk mijn aanval te staken of een zuivering te casten.
Enige alternatief is om de bevelenlijst te controleren. Maar dat is ondoenlijk in grotere massa-aanvallen, en al helemaal omslachtig wanneer ik geen bestuurder aan heb staan.

Hoe het zou moeten:
Net als wijsheid, razernij, zeestorm en zuivering, zou heimwee ook een spreuk rapport moeten geven.

Nu wordt gezegd dat heimwee alleen de aanval zelf bij aankomst beïnvloed en daarom geen rapport geeft. Dat klopt deels. De spreuk zelf is pas van kracht bij aankomst, echter het moment dat deze op de aanval gecast werd is van belang.
Het gaat er om wanneer een vijand een spreuk uitspreekt. Niet om de uitwerking.
Net als wijsheid; daar krijg je ook een rapport van. De uitwerking is dan zelfs onbepaald. Maar dan heeft de aanvaller beslissen om te staken of anders.

Screenshot(s) vd fout : n.v.t.


Nieuwe melding Hera's Heimwee cast niet zicht baar als spreukrapport

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب