عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 7 août 2015

Monkeydarts

Een hele goede nacht,

Nou, ik zal mijzelf eens even voorstellen. Is wel zo gemakkelijk aangezien ik van plan ben mijn smoel hier regelmatig te laten zien. Ben wel redelijk lang van stof...

Ik ben Monkeydarts, een 16 jarige surrogaat Brabo, die normaal aangesproken wordt met Bart. Een andere roepnaam? Meestal roepen ze: 'Heej'.

Ik hoor sommige hersenen kraken over 'surrogaat Brabo', dus voor de vragen komen zal ik ze vast beantwoorden...
Mijn beide ouders zijn Brabanders. Zelf net over de grens in Turnhout geboren (gelukkig gewoon Nederlander hoor :) ).
Op een Belgische school mijn opleiding tot nog toe gevolgd, maar ga komend jaar overschakelen naar NL. Heb totaal geen binding met 'Bels', gevoelsmatig wel met Brabant.

Woonplaats zal met vorig stukje wel duidelijk zijn. Voor die gene die traag van begrip zijn: op de grens.

Hobby's en interesses? De sport die ik beoefen is judo. Verder vind ik bijna alle sporten interessant om te kijken/volgen en lul er ook graag over. V
oetbal en wielrennen springen er echter wel uit. WO II boeit mij ook, maar ben zeker niet geobsedeerd.

Een andere hobby van mij is discussiëren. Nou, ik zal hier genoeg materiaal vinden om over te discussiëren, dus ik ben een blij man.

Lievelingsmuziek? Goh, een moeilijke... Ben te vinden voor 70's, 80's, Nederlandstalig (carnavalsmuziek helemaal top).
'Gebonk' en 'gedreun' hoeft voor mij niet. Dat is geen muziek, maar herrie.

Ben niet zo'n serie kijker, maar 'Band of Brothers' zou van mij verplicht mogen worden op school. Geweldige serie !

Voor een goede film ben ik zeker in. Films als 'The Usual Suspects' en 'Memento' zijn voor mij echte toppers.

Verder kijk ik ook graag een detective. Uitblinkers hierin vind ik 'A Toutch of Frost' en 'Columbo'

Over mijn grepocarrière kan ik heel kort zijn: begonnen op Corinthe als Monkeydarts. Groeide snel en heb mij flink ingezet voor mijn alliantie toen.
Dat resulteerde in een plaatsje in de Senaat ~ de leiding.
Heb toen de kans gekregen om Rikardo's account over te nemen. Hij had te weinig tijd door RL en het was net zo gemakkelijk voor mij.
Was wel een flinke aanpassing, want ging van 20, hop, naar 60 steden op een eerste wereldje.

Eigenlijk ben ik dus gewoon , maar dat 'stik me niks'. Ga gewoon lekker aan de gang en we zien wel.

Nog vragen of opmerkingen? Dan hoor ik ze graag !


Monkeydarts

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب