عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 25 août 2015

Menu pagina in hetzelfde venster openen

Hallo allemaal,

Ik heb van de week voor eerst joomla geprobeerd met een tutorial. Hierin heb ik de template Helix 2 gebruikt. Nu hadden ze in de tutorial dat als je bijvoorbeeld in het menu ''over ons'' klikt dat het in hetzelfde tablad word geopend. (Dan zit je dus niet meer op de home pagina, maar over ons) zoals gebruikelijk op alle sites.

Bij mij is dit dus niet het geval en ik vroeg me af of iemand weet hoe ik dit kan instellen, of welke code ik hiervoor moet gebruiken. Ik heb al even gezocht op google, maar ik denk niet dta ik de juiste zoekwoorden gebruik, waardoor ik het antwoord op mijn vraag niet kan vinden.

Voorbeeld kan je zien op www.nicsdesign.nl hij linkt dus naar een nieuw tabblad.

Mijn 2e vraag is als je naar mijn site gaat heb ik op de home pagina een carousel, die werkt prima. Er zijn 3 verschillende slides. Maar als je dat de laatste heb gehad gaat hij niet weer naar slide 1, maar maakt die zichzelf eerst kleiner. (Ik kan het niet echt uitleggen dus als je op home zit druk maar is op de pijltjes).

Hoe kan ik deze problemen oplossen/voorkomen?


Menu pagina in hetzelfde venster openen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب