عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 2 août 2015

Larskie

Naam forum / spel: Larskie, in het echt noem ik , wat je wellicht al kan raden : Lars

Leeftijd / Verjaardag: 18/01/2001 , ik weet wat je denkt , 14jaar is jong en dat is inderdaad jong so what? :p

Woonplaats: West-Vlaanderen aan de top :)

Mijn beroep / opleiding: Ik studeer nog, dus ik heb vakantie :p

Mijn hobbies/interesses: Volleybal , Politiek , Honden , ...

Mijn lievelingsmuziek: Verschillend , van AC-DC en Queen naar Major Lazer :p

Mijn lievelingsfilms/-series: Al gelijk , gewoon Horror of Komedie , een goede sci-fiction of geschiedenisfilm graakt er ook altijd wel in

Mijn grepolis 'carriere': Waardeloos , gewoon waardeloos

Ik zou niet kunnen leven zonder.. Voetbal kijken , Leve Cercle! ook niet zonder humor en mijn gsm :D En zoals je ziet ook niet zonder smiley's

Ik hou niet van.. Dikke nekken , zoals Antwerpenaren of vuile profiteurs zoals die walen , ik hou ook niet van Vliegende dingen


Larskie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب