عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 16 août 2015

Inschrijftopic Hope's Peak Academy

Dit spel is gebaseerd op de serie Danganronpa, waar studenten de perfecte moord moeten plegen om te slagen. Om het een beetje bekend te houden, heb ik er een soort WvW van gemaakt. Ik hoop dat jullie het wat vinden :p


Regels:
  Spoiler  
Het verhaal:
Jullie bevinden je in Hope's Peak Academy, een school voor de meest prestigieuze jongeren van het land. Als je met een diploma van deze school komt, kun je iedere baan nemen die je maar wilt. Om te slagen, moet je de perfecte moord plegen door een van je klasgenoten te vermoorden en ermee weg te komen. Als dit niet gebeurt, blijf je voor eeuwig op de school zitten.
De meeste studenten voelen zich ongemakkelijk bij dit idee en leggen zich erbij neer om de rest van hun levens binnen de school te blijven, ze hebben tenslotte iedere dag toegang tot vers eten en drinken, onderdak en verschillende vormen van entertainment. Er is echter een Wanhopige in het spel, deze wilt er alles aan doen om uit de school te ontsnappen en hij/zij zal dus iedere dag proberen om de perfecte moord te plegen. Nu is het aan de studenten om deze moordenaar op tijd te pakken, voordat ze allemaal het slachtoffer worden.

Het spel:
Het doel van het spel is dus dat er een speler (de Wanhopige) iedere nacht een PM stuurt naar de spelleider (mag zowel via het forum als via Skype). In deze PM staat welke speler vermoord wordt, waar de moord plaatsvindt en hoe de moord wordt uitgevoerd. Als er geen beschrijving van de moord bij staat, wordt deze bepaald door de spelleider. Bij de eerste ronde krijgt iedere speler een personage aangewezen met bepaalde skills. Zodra deze personages bekend zijn, mogen de spelers die graag de moordenaar willen zijn, de spelleider een PM sturen met hun moordplan. De Wanhopige wordt dan random gekozen uit deze ideeën en deze speler zal dan ook de Wanhopige blijven voor de rest van het spel. Als er geen vrijwillige moordinzendingen zijn, wordt er random iemand aangewezen als de moordenaar door de spelleider. Let erop dat de moorden moeten overeenkomen met de persoonlijkheid van je rol.

Vondst van het slachtoffer
Nadat de moord heeft plaatsgevonden, plaatst de spelleider een rapport met een korte samenvatting van de moord. Hier staat in waar het lichaam zich bevindt, wie het slachtoffer is en hoe het lichaam is toegetakeld.
Vervolgens sturen de spelers een PM met welke ruimte ze willen onderzoeken. Iedere speler heeft standaard 2 onderzoekspunten. Hiermee kun je dus een ruimte naar keuze onderzoeken, dit kan op twee manieren:
  • Globaal onderzoeken: dit kost één onderzoekspunt en hiermee kun je overduidelijke details in een ruimte observeren, zoals bijvoorbeeld omgevallen vazen en dergelijke.
  • Grondig onderzoeken: dit kost twee onderzoekspunten en hiermee krijg je alle details van de ruimte die je onderzoekt.

Spelers met de speciale 'Investigator'-skill krijgen meer onderzoekspunten om te spenderen. Het rapport uit iedere ruimte is hetzelfde voor alle spelers. Als twee spelers dus dezelfde ruimte grondig/globaal onderzoeken, krijgen ze exact hetzelfde bericht terug.
De onderzoeksperiode duurt ongeveer 24 uur, een dag later wordt er een klassenrechtszaak gehouden.

Klassenrechtszaak
Tijdens de klassenrechtszaak kunnen spelers 24 uur discussiëren over wie de moord heeft kunnen plegen. Hierbij mogen ze hun gevonden informatie delen met de rest, maar alleen de moordenaar mag informatie frauderen. Het is toegestaan om samen te werken met anderen, door bijvoorbeeld samen verschillende ruimtes grondig te onderzoeken, maar het is verboden voor de Wanhopige om anderen te gebruiken om je moord te maskeren. Als de spelleider doorheeft dat de moordenaar andere spelers laat liegen, wordt deze abrupt geëxecuteerd en wordt er een nieuwe Wanhopige gekozen om het spel eerlijk te houden.
Tijdens de klassenrechtszaak wordt er gestemd wie de moordenaar is, dit wordt net zoals in WvW gedaan door de naam in het ROOD neer te zetten, voorbeeld: ...dus de moordenaar is Pietje! De resultaten worden gepost als iedereen gestemd heeft of als de tijd op is.

Resultaten
De speler met de meeste stemmen wordt op een unieke wijze geëxecuteerd. Als twee spelers een gelijk aantal stemmen hebben, wordt er random gekozen wie er geëxecuteerd wordt. Als de Wanhopige niet gedood wordt, mag deze opnieuw een moordinzending doen. Hierna wordt er dus weer de vondst van een dode gepost enzovoorts.
Iedere keer als de resultaten gepost worden, gaat er een nieuwe verdieping open in de school. De volgende moord moet op deze verdieping plaatsvinden!

Extra regels:
  • Iedereen moet zich aan de schoolregels houden.
  • Als de animo groot genoeg is, kan de Wanhopige twee spelers op een dag vermoorden. Dit is om te voorkomen dat er te weinig verdiepingen voor de rondes zijn.
  • Alleen mensen met de 'Crime Scene'-skill kunnen de plek van misdaad succesvol onderzoeken. Alleen mensen met de 'Anatomy'-skill kunnen lichamen onderzoeken. Hierbij geldt hetzelfde als bij ruimtes: één punt voor globaal onderzoek en twee voor een grondig onderzoek.
  • Als een speler twee rondes achter elkaar niet stemt, wordt deze geëxecuteerd vanwege inactiviteit.
  • Je mag na de eerste moordinzending de rol van Wanhopige afwijzen als je gekozen wordt, maar als je later in hetzelfde spel weer gekozen wordt (bijv. nadat de vorige Wanhopige vals speelde en geëxecuteerd werd), mag je dit niet doen.
  • De Wanhopige mag geen ********* plegen, tenzij de spelregels hiervoor veranderd zijn voor een aangepast potje.
  • Het spel eindigt niet voordat de Wanhopige gepakt wordt of alle onschuldige studenten vermoord zijn. Als er twee studenten over zijn waarvan één de Wanhopige is, is deze automatisch de winnaar van het spel.


De schoolregels
  Spoiler  
  1. Studenten moeten te allen tijden binnen de school blijven. Het is verboden om van de campus af te gaan.
  2. Vanaf 12 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends zijn bepaalde gebieden off-limits. Hier mag je dan niet komen, let dus op de tijd waarop je wilt gaan onderzoeken (deze tijden mogen worden aangepast door de huidige spelleider).
  3. Je mag niet slapen buiten je eigen kamer. Waarom zou je, eigenlijk?
  4. Met uitzondering van wat er in de regels gezegd wordt, mag je doen en laten wat je wilt binnen de school.
  5. Geweld tegen het schoolhoofd (de spelleider) is verboden. Hieronder valt ook het vernietigen van beveiligingscamera's.
  6. De Wanhopige zal zijn/haar diploma krijgen als hij/zij het spel wint door een succesvolle moord te plegen.
  7. Als er een moord heeft plaatsgevonden, is een klassenrechtszaak verplicht. Hier moeten alle overgebleven studenten ook verplicht aan deelnemen.
  8. Als de moordenaar veroordeeld wordt tijdens de klassenrechtszaak, winnen de onschuldige studenten en krijgen zij hun diploma.
  9. Als de moordenaar niet veroordeeld wordt, wordt de veroordeelde geëxecuteerd en gaat het spel door tot de Wanhopige gepakt wordt of alle onschuldige studenten vermoord worden.
  10. Je mag niet je schoolpas lenen aan andere studenten zodat zij in bepaalde ruimtes kunnen komen. Een meisje dat haar schoolpas aan een jongen leent zodat hij de meisjeskleedkamer binnen kan komen, is dus tegen de regels bezig!
  11. De Wanhopige mag maar één slachtoffer per dag kiezen, tenzij het in de regels anders wordt vermeld.
  12. Kamers die nog niet beschikbaar zijn gemaakt, mogen niet bezocht worden. Binnendringen is dus strict verboden!
  13. Spelers van verschillend geslacht mogen niet samen in dezelfde badruimte zijn. Een jongen mag dus geen meisje vermoorden in de badruimte of andersom!
  14. Het breken van deze regels resulteert in een directe executie van de schuldige.
  15. Je mag tussen de spelleiderposts door roleplayen met andere spelers, zolang dit maar geen gespam wordt binnen het topic.
  16. Extra regels mogen altijd hier toegevoegd worden als de spelleider dat nodig vindt.


Locaties/Schoolplattegrond:
  Spoiler  
Na iedere moord komt er een nieuwe verdieping vrij. Hier staan alle verdiepingen met hun respectievelijke ruimtes.

De begane grond
  Spoiler  

  1. Gymzaal: De gymzaal heeft verschillende sportattributen beschikbaar staan, zo heb je toegang tot hockeysticks en dergelijke. Hier staan een podium en twee tribunes aan weerszijden van de ruimte.
  2. Trofeekamer: Om naar de gymzaal te komen, moet je eerst door deze ruimte. Aan de muur hangen verschillende plakken en in de vitrines staan allerlei trofeeën.
  3. Toiletten: LET OP! Het is verboden om de toiletten van het andere geslacht binnen te dringen. Hier staat een doodstraf op. Beide toiletten hebben alle benodigdheden en er zit zelfs een aquarium in.
  4. De trap naar de eerste verdieping.
  5. Eerste hulp: Hier staan een paar bedden voor als je onwel wordt. In een klein koelkastje zitten wat zakken met donorbloed. Voor de rest heb je hier toegang tot alle medicijnen en medische benodigdheden.
  6. Studentenwinkel: Hier heb je toegang tot leerzame boeken en studeerfrutsels.
  7. Ontvangstruimte: Hier hangen diverse tv's die realityshows en dergelijke herhalen. In het hoekje ligt een doos met informatie over de overleden studenten.
  8. Mediatheek: Dvd-spelers, cd-spelers, stereotorens en televisies staan in deze ruimte om jezelf mee te entertainen. Er staan dozen met media om te bekijken en te beluisteren.
  9. Klaslokaal op de begane grond: In alle laatjes van de bureaus zitten schoolspullen. Achter het bureau van de leraar liggen schoolboeken van alle vakken. Compleet met beveiligingscamera's en kogelbestendig glas.
  10. Gang naar de slaapkamers op de begane grond.
  11. Lift naar de kamer waar klassenrechtszaken worden gehouden.


De slaapkamers

  1. Sauna: Om bij de sauna te komen, moet je eerst door de lounge en de badruimte. Voor de rest is het een gewone houten sauna met veel stoom.
  2. Badruimte: Bij de ingang zijn kluisjes, bankjes en wasbakken met aquaria ter decoratie. In deze ruimte zijn douches en jacuzzi's. Er is ook een klein zwembad. Jongens mogen tussen 8:00 en 16:00 naar binnen, meisjes tussen 16:00 en 00:00.
  3. Wasruimte: Hier staan een aantal wasmachines om je kleren mee te wassen. Je kunt je was zowel drogen aan een waslijn als in de droger. Er liggen wat magazines om je tijd mee te verdoen.
  4. Gang naar de rest van de begane grond.
  5. Cafetaria: Er staat een grote tafel in het midden van de ruimte. Voor de rest staan er nog wat kleinere tafels met stoelen voor de loners onder ons. Een wand van de ruimte is volledig gemaakt van glas zodat je naar buiten kunt kijken.
  6. Keuken: Hier staat alles wat je nodig hebt om te koken. Alle soorten kookgerei die je maar kunt bedenken, liggen hier in de laatjes. Daarnaast liggen hier ook nog recepten en verse ingrediënten. Een tv aan de muur herhaalt verscheidene kookprogramma's.
  7. Opslagruimte: Hier kun je verschillende benodigdheden zoals voedsel en kleding vinden.
  8. Trap naar de eerste verdieping.
  9. Toiletten.
  10. Afvalverbrander: Hier kun je al je afval dumpen en laten afbranden. Een luik in de grond dient voor het afval wat te groot is om te verbranden.
  11. Slaapkamers: Iedere slaapkamerdeur heeft de naam en een afbeelding van de bijbehorende student. Het dekbed matcht met het geslacht van de student en iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer.


De eerste verdieping
  Spoiler  

  1. Verwarmd zwembad: Compleet met chloorfilteringssysteem om het schoon te houden. Er staan tribunes aan de zijkanten en er hangt een whiteboard aan de muur.
  2. Kleedkamers: Om bij het zwembad te komen, moet men door de kleedkamers komen. Je kunt alleen naar binnen als je je schoolpas scant bij de kleedkamer die bij jouw geslacht hoort.
  3. Ingang zwembad: Hier houdt een camera in de gaten of de studenten wel degelijk in hun eigen kleedkamers gaan. Als de regels worden verbroken, schiet een geweer de overtredende student dood.
  4. Toiletten.
  5. Trap naar begane grond.
  6. Klaslokaal eerste verdieping: Zelfde beschrijving als die op de begane grond.
  7. Trap naar de tweede verdieping.
  8. Geheime bibliotheek: Deze kamer wordt gescheiden van de bibliotheek door een geheime deur. In deze ruimte liggen allerlei geheime documenten.
  9. Bibliotheek: De perfecte studieplek. Hier liggen zat boeken en er is een tv die leerzame documentaires afspeelt. Er ligt hier een werkende laptop, maar er is geen internet.
  10. Klaslokaal 2 eerste verdieping.


Slaapkamers eerste verdieping

  1. Toiletten.
  2. Vervallen kluisjesruimte: Deze ruimte is een beetje vervallen. Hier staan verscheidene kapotte kluisjes met oude schoolspullen.
  3. Kamer van de directeur: Deze ruimte is alleen overdag open. Een wachtwoord is nodig om de geheime deur te openen.
  4. Vervallen slaapkamers: Het is bijna onmogelijk om hier te lopen.
  5. Gesloopte privékamer: Het is een rotzooi hier.
  6. Enige intacte slaapkamer op deze verdieping.
  7. Trap naar de begane grond.


Tweede verdieping
  Spoiler  

  1. Klaslokalen tweede verdieping.
  2. Trap naar de eerste verdieping.
  3. Trap naar de derde verdieping.
  4. Recreatiekamer: Hier kun je biljarten, bordspelen spelen, darten, magazines of stripboeken lezen, hangen op de sofa en moderne snacks of drinken halen uit een automaat.
  5. Laboratorium: Hier wordt de lucht van de schoon verschoond door een enorme luchtververser. Hier liggen ook allerlei benodigdheden voor het uitvoeren van experimenten.
  6. Opslagruimte lab: Een kamertje vol met oude experimenten, formules, gereedschap en vroegere resultaten en onderzoeksnotities.
  7. Opslagruimte atelier: Hier liggen alle spullen voor beeldhouwen, schilderen, tekenen, enzovoorts.
  8. Atelier: Hier staan verschillende kunstwerken en schildersezels opgesteld. Een aantal tekeningen zijn tegen de muren geplakt en er staat een klein kluisje in de hoek.


Derde verdieping
  Spoiler  

  1. Trap naar de tweede verdieping.
  2. Toiletten.
  3. Muziekruimte: Een kleine concerthal met alle nodige spullen. In het midden van het podium staat een piano, de rest van de instrumenten staan backstage.
  4. Kantoor van de directeur: Deze kamer is alleen toegankelijk wanneer het nodig is. Het is ten strengste verboden om hier binnen te komen.
  5. Overige kantoren: Hier staan wat computers op een rijtje, maar geen enkele heeft toegang tot het internet. Ook staan er zoveel planten in deze ruimte dat het gerust een plantenkas genoemd mag worden.
  6. Beveiligingskamer: Hier kun je alle beveiligingscamera's bekijken. Met een wachtwoord kun je camera's in de slaap- en badkamers bekijken.
  7. Controlekamer hoofdmeester: Hier mag je nooit in komen.
  8. Klaslokalen derde verdieping.
  9. Scheikundelab: Hier liggen alle scheikundige dingen. Van vitaminen en mineralen tot gif en drugs.
  10. Trap naar de vierde verdieping.


Vierde verdieping
  Spoiler  

  1. Mortuarium: Hier worden de lijken van de overleden studenten bewaard.
  2. Klaslokalen vierde verdieping.
  3. Botanische tuin: Een grote kas met overgroeide planten. Deze worden iedere dag om exact 7:30 bewaterd met sproeiers. Een enorme vleesetende plant groeit in het midden van de ruimte. Men zegt dat deze ook mensenvlees eet, maar dit is niet bevestigd. Wel word je onwel als je de plant aanraakt. In een tuinhuisje ligt wat tuingereedschap. Hier staat ook een grasmaaier en er zijn zelfs potten met plantenvoeding. In de hoek van de ruimte staat een kippenhok met kippen.
  4. Dojo: Compleet met judomat. Hier staan dummy's om op te oefenen en in de kist zitten allerlei wapens, zoals werpmessen en bogen, maar ook zwaarden en speren liggen hier vrij om te pakken.
  5. Trap naar de derde verdieping.


Skills:
  Spoiler  
Hier worden de skills even uitgelegd.
  • Investigator: De speler krijgt een extra onderzoekspunt om te spenderen.
  • Anatomy: De speler kan lichamen onderzoeken. Het kost één onderzoekspunt om een lichaam globaal te bekijken en twee punten om het grondig te bekijken.
  • Crime Scene: Hiermee kan de speler de plaats van misdaad onderzoeken, zelfs als het in een privékamer is. Andere spelers kunnen dit niet, omdat ze er niet tegen kunnen.
  • Lock Pick: De speler kan slaapkamers naar keuze onderzoeken als ze dit willen. Voor andere spelers is dit niet mogelijk.
  • Hacker: Kan de beveiligingsvideo's bekijken als de beveiligingskamer open is. Dit werkt alleen als je de beveiligingsruimte grondig onderzoekt.
  • Well-rounded: De speler kan met ieder wapen overweg gaan. Hierdoor kunnen zijn/haar moorden verwarrend zijn.
  • Defender: De speler mag iedere dag een andere speler kiezen om te beschermen. Als de beschermde speler vermoord wordt, gaat de Defender die dag dood in plaats van de gekozen speler. Als er meerdere Defenders in het spel zijn en ze allemaal dezelfde speler beschermen, gaan ze ook allemaal dood als deze vermoord wordt, ook al beschermt een beschermer de andere beschermer.



Rollen:
  Spoiler  


  1. Daniel:
    Daniel is wat je een topstudent zou noemen. Hij is de streber die in een pak naar school komt en van die gladde schoenen aanheeft. Zijn blonde haar is naar achteren gelikt en hij heeft zo'n scherpe blik in zijn blauwe ogen. Als moordenaar zijn zijn moorden vooral netjes, al het bewijs wordt ook netjes weggestopt. Hij kan het beste overweg met scherpe en afstandswapens. Zijn skill is Investigator.
  2. Russell:
    Russell is een topsporter en draagt ook meestal trainingspakken. Hij loopt op gympen en heeft donkerblond haar en bruine ogen. Als moordenaar kan hij meestal perfect wegkomen, met als penalty dat het vaak overduidelijk is hoe de moord is gepleegd. Hij kan het beste met botte en afstandswapens overweg. Zijn skill is Anatomy.
  3. William:
    William is een typische laid-back tiener met zwart haar en blauwe ogen. Hij loopt rond in casual kleding en draagt vaak sneakers. Als moordenaar laat hij veel bewijs achter, omdat hij te lui is om er iets aan te doen. Hij kan het beste met zowel botte als scherpe wapens overweg. Zijn skill is Crime Scene.
  4. Tim:
    Tim is een risiconemer met bruin haar en grijze ogen. Hij draagt het liefst bloesjes en leren schoenen. Als moordenaar is hij slecht in het verbergen van bewijzen. Zijn specialiteit is het ombuigen van de waarheid, dit personage is ook het meest geloofwaardig als hij bewijs fraudeert. Hij kan het beste met scherpe wapens overweg. Zijn skill is Lock Pick.
  5. Shayne:
    Shayne wilt met niemand te maken hebben. Hij heeft een beetje van dat zwartgeverfde haar dat over zijn ogen valt. Voor de rest draagt hij van die zwarte kleding en zo. Het liefst zit hij achter zijn laptop op Tumblr, maar goed, er is geen internet op school. Als moordenaar weet hij zijn slachtoffers snel uit te schakelen met een paar strakke sneeën. Hij kan het beste overweg met scherpe wapens. Zijn skill is Hacker.
  6. Darryl:
    Darryl is een geek met een hipsterbril. Hij heeft krullend roodbruin haar en grijze ogen. Hij draagt meestal geblokte bloesjes en broeken met bretels, aan zijn voeten zitten Vans. Als moordenaar is hij erg zorgvuldig met het verbergen van bewijs, maar hij maakt er wel altijd iets spectaculairs van. Hij kan met alle wapens overweg en heeft dus de skill Well-Rounded.
  7. Wally:
    Wally is een hyperactieve SJW die zelf wel weet wat goed is voor de wereld. Hij zegt allerlei mentale stoornissen te hebben, maar ziet eruit als een doorsnee blanda met donkerblond haar en grijze ogen. Als moordenaar maakt hij er nog wel eens een potje van, omdat hij zichzelf niet onder controle heeft. Hij kan het beste met botte en afstandswapens overweg. Zijn skill is Defender.
  8. Lidia:
    Lidia is een boekenworm met lang, bruin haar. Ze draagt meestal wollen rokken en nette jasjes. Ze loopt het liefst op nette, platte schoenen. Als moordenaar laat ze nauwelijks iets achter, maar haar moorden zijn wel heel cliché, net als de plekken waar ze het bewijs verbergt. Ze kan het beste met afstandswapens overweg. Haar skill is Investigator.
  9. Pamela:
    Pamela is een meisje met kort, zwart haar dat vaak losse kleding draagt. Ze praat nogal openlijk over allerlei biologische details die je als tiener niet erg graag wilt weten. Als moordenaar buit ze het lichaam van haar slachtoffers graag uit, meestal zorgt ze voor een lange en pijnlijke dood als dat mogelijk is. Ze kan het beste overweg met scherpe wapens. Haar skill is Anatomy.
  10. Prudence:
    Met blond haar en blauwe ogen is Prudence het schoonste meisje van de klas. Vrijwel altijd loopt ze in hoge hakken en een jurk rond. Als moordenaar laat ze slordig veel bewijs achter. Ze kan het beste met scherpe wapens overweg. Haar skill is Crime Scene.
  11. Lisha:
    Lisha heeft felroze haar en een aantal illegale tatoeages. Ze loopt vaak in punkkleding en draagt plateauzolen van een paar centimeter hoog. Als moordenaar takelt ze de lichamen nogal ernstig toe, soms tot het punt dat er niet veel meer van over is. Ze kan het beste met botte en afstandswapens overweg. Haar skill is Lock Pick.
  12. Devona:
    Een nerd eersteklas. Devona draagt een veel te grote bril en haar kleding lijkt ook twee maten te groot te zijn. Ze loopt vrijwel altijd op sneakers. Als moordenaar is ze slecht in het wegkomen van de moordplek, waardoor het overduidelijk is hoe ze is ontsnapt. Ze kan het beste overweg met zowel botte als scherpe wapens. Haar skill is Hacker.
  13. Miranda:
    Miranda is een niet zo snugger blondje. Ze loopt wel in de laatste trendy kleding rond en haar schoenenkast heeft van alles erin zitten. Als moordenaar loopt ze het liefst zo snel mogelijk van de misdaadplek weg om haar kleren te wassen. Ze kan in ieder geval wel met alle wapens overweg als ze pissig is, dus haar skill is Well-Rounded.
  14. Terisa:
    Terisa is een stevige, getinte vrouw die vaak felle kleding en hoge hakken draagt. Als zij vermoord wordt, vecht ze terug, waardoor de moordenaar meer bewijs achterlaat en misschien zelfs verwond moet vluchten. Als moordenaar is ze niet heel goed, omdat het meestal overduidelijk is dat zij het heeft gedaan. Ze kan het best met botte wapens overweg. Haar skill is Defender.
  15. De Wanhopige:
    De Wanhopige kan elk van de bovengenoemde rollen zijn. Deze wordt gekozen uit de ingezonden moorden aan het begin van het potje.


De rollen worden aan het begin van het potje aan de spelers gegeven en algemeen bekend gemaakt, waarna de spelers die de Wanhopige willen spelen een moord kunnen insturen.


Het spel start de 18e mits er genoeg inschrijvingen zijn.

Spelers:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...


Inschrijftopic Hope's Peak Academy

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب