Het idee:
De aanvaller of verdediger van de dag wordt bepaald door wie de meeste eenheden heeft verslaan, en niet het meeste aantal vrije inwoners. Ik vind dit een beetje oneerlijk omdat een volgebouwde vs stad (ong. 300 vs), wat redelijk lang duurt om te bouwen evenveel punten kan opleveren als 300 slingeraars, wat helemaal niet lang duurt om te bouwen.
Daarom vind ik het eerlijker dat de aanvaller/verdediger van de dag niet beslist wordt door het meeste eenheden, maar door het aantal vrije inwoners dat ze representeren. Zo kan je als je voor aanvaller van de dag gaat en je valt een vs stad aan rond de 3000 punten winnen ipv 300.
Misbruikpreventie
In mijn ogen kan er geen misbruik gemaakt worden.
De aanvaller of verdediger van de dag wordt bepaald door wie de meeste eenheden heeft verslaan, en niet het meeste aantal vrije inwoners. Ik vind dit een beetje oneerlijk omdat een volgebouwde vs stad (ong. 300 vs), wat redelijk lang duurt om te bouwen evenveel punten kan opleveren als 300 slingeraars, wat helemaal niet lang duurt om te bouwen.
Daarom vind ik het eerlijker dat de aanvaller/verdediger van de dag niet beslist wordt door het meeste eenheden, maar door het aantal vrije inwoners dat ze representeren. Zo kan je als je voor aanvaller van de dag gaat en je valt een vs stad aan rond de 3000 punten winnen ipv 300.
Misbruikpreventie
In mijn ogen kan er geen misbruik gemaakt worden.
Gameplay aanvaller/verdediger van de dag