عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 10 août 2015

Functionaliteit Bij selecteren van pakhuis, kijken hoeveel grondstoffen je ontvangt door handel

Voorstel
Als je het pakhuis aanklikt, zie je het huidige niveau van je grondstoffen, het maximum wat je kunt opslaan en hoe lang het duurt voordat hij vol zit. Het zou fijn zijn als je kunt zien hoeveel grondstoffen je nog gaat ontvangen via handel.


Afbeelding 1. Voorbeeld pakhuis

Details
Op het moment dat je tussen je eigen steden handelt, krijg je te zien hoeveel grondstoffen je nog kunt versturen zonder over het maximum van de opslagcapaciteit van je pakhuis heen te gaan en kostbare grondstoffen te verliezen. Het zou naar mijn idee een aanvulling zijn als je het pakhuis selecteert en ziet hoeveel je nog verwacht te ontvangen door handelsacties. Met handelsacties bedoel ik handel via de marktplaats en via de boerendorpen.


Afbeelding 2. Voorbeeld bij handel

Zoals in bovenstaande afbeelding (Afbeelding 2) te zien is, krijg ik nog +7.000 hout en +13.000 binnen. Mijn voorstel is dus om dit ook terug te zien als je het pakhuis selecteert.

Misbruikpreventie
Enige vorm van misbruik kan ik me niet voorstellen.

Samenvatting
Mijn idee moet ingevoerd worden omdat het een stukje functionaliteit toevoegt aan het spel. Gezien het feit dat het al deels wordt toegepast, echter op een andere manier, zou ik het mogelijk schatten om dit te implementeren.


Functionaliteit Bij selecteren van pakhuis, kijken hoeveel grondstoffen je ontvangt door handel

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب